ימים גורליים עוברים על ריאל מדריד. אלופת ספרד נאבקת בברצלונה, אתלטיקו מדריד ואפילו סביליה על התואר, ומחר (שלישי, 22:00) היא תארח את צ'לסי במשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות. כל זה מתרחש על רקע הקמתה וקריסתה של הסופר-ליג, שריאל הייתה ממייסדיה (רק היא ובארסה לא פרשו).
נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין הודיע אתמול ששלושת המועדונים שיזמו את המהלך - ריאל, ברצלונה ויובנטוס - יספגו עונשים ועלולים לספוג השעיה מהצ'מפיונס בעונה הבאה. "אני לא מאמין שאופ"א תשפיע על המשחק, השופט יעשה את העבודה שלו, כמו תמיד", התייחס זינדין זידאן לאפשרות שתהיה התערבות חיצונית. "לא חושב שתהיה השפעה שלילית לכל סיפור הסופר-ליג".
2 צפייה בגלריה
זידאן
זידאן
סומך על אופ"א. זינדין זידאן
(צילום: EPA)
המאמן הצרפתי ממש לא מזלזל בצ'לסי והחמיא לקבוצה של תומאס טוכל: "מגיע לה להיות בשלב הזה, כמו שלנו מגיע. נהיה חייבים לתת שני משחקים טובים מאוד כדי לעבור".
הבלם רפאל וראן התייחס לבלגן הסופר-ליג: "אנחנו בתקופה בה יש הרבה סימני שאלה סביב הכדורגל, דברים יכולים להשתפר, כמו לוח המשחקים הצפוף. חייבים להתאחד כדי למצוא פתרונות".
על המשחק עצמו: "נצטרך לספק משחק מושלם. לצ'לסי יש שחקנים איכותיים בחלק הקדמי והיא יכולה לשחק בכמה שיטות שונות. חשוב מבחינתנו לדעת להתאים את עצמנו למה שנתמודד מולו". על המפגש של אדן הזאר מול האקסית: "יש לו הרבה מוטיבציה, אנחנו מכירים את האיכויות שיש לאדן, והוא רוצה להוכיח את זה".
2 צפייה בגלריה
וראן עוקף את איסאק
וראן עוקף את איסאק
רפאל וראן
(צילום: AP)
צ'לסי, שהייתה מהראשונות שפרשו מהסופר-ליג בעקבות הביקורות הקשות, מדורגת רביעית בפרמייר-ליג ועדיין לא הבטיחה את הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. עם זאת, בליגת האלופות היא נראית מצוין והיא זוכרת לטובה את הביקור האחרון במדריד, אז פגשה את אתלטיקו במשחק הראשון בשמינית הגמר העונה, ויצאה עם 0:1 גדול אחרי מספרת אדירה של אוליבייה ז'ירו.
"איך ננצח את ריאל מדריד? אנחנו צריכים להיות עצמנו ולבטוח ביכולת וביתרונות שלנו", אמר טוכל, שהוא וקבוצתו מגיעים כאנדרדוג מובהק למפגש בספרד. "אני מקווה שפשוט נשחק ולא נחשוב יותר מדי. היו לנו משחקים קשים, משחקים גדולים ואנחנו מרגישים שזה זמן טוב בשבילנו. אנחנו רוצים לעלות לכר הדשא רעבים".
הקשר כריסטיאן פוליסיק אמר: "אחד המפתחות הוא לנסות ליהנות, חצי גמר ליגת האלופות זה לא משחק שאתה מגיע אליו בכל יום. אני מחכה לזה כבר הרבה זמן. ריאל מדריד היא יריבה גדולה ונצטרך לשחק עם ביטחון, להאמין בעצמנו וביכולת שלנו לנצח".