ביום חמישי האחרון, במסיבות העיתונאים לפני המשחק בין באיירן מינכן וברצלונה, ארטורו וידאל שלח חתיכת הצהרה וטען: "הם (שחקני באיירן) באים עם המון ביטחון, אבל הם לא משחקים מול קבוצה בבונדסליגה, הם משחקים מול ברצלונה, הקבוצה הכי טובה בעולם".
ההצהרה הזו החזיקה מעמד בערך עד שריקת הפתיחה כשמיד ראו מי הקבוצה הטובה בעולם ומי בכלל לא ברמה. אלופת גרמניה השפילה את בארסה עם 8:2 וככל הנראה זירזה את המהפכה הקרבה במועדון הקטלאני.
4 צפייה בגלריה
קיקה סטיין
קיקה סטיין
יפוטר בימים הקרובים. קיקה סטיין
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
ארטורו וידאל
ארטורו וידאל
יש מצב שהוא מתחרט על ההצהרה שלו. ארטורו וידאל
(צילום: AFP)
בסקיי ספורטס טוענים שהמאמן קיקה סטיין (61), לו חוזה חתום גם לעונה הבאה, יפוטר כבר בימים הקרובים ובמועדון יחפשו לו מחליף. סטיין הגיע בינואר האחרון והחליף את ארנסטו ואלוורדה המושמץ בתפקידו, אך לא הביא את השינוי וברצלונה מסיימת עונה ללא תואר לראשונה מאז 2007/08.
ב-ESPN מחזקים את הדיווח וכבר נקבו בשלושת המועמדים הבכירים לקבל את התפקיד היוקרתי – אקס טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו, שחקן העבר של בארסה ומאמן נבחרת הולנד בהווה רונלד קומאן וכמובן הסמל של המועדון צ'אבי, שנכון לעכשיו עדיין באל-סאד הקטארית – אך אם ברצלונה באמת תרצה אותו באופן מיידי, קשה להאמין שמישהו יעזור בעד אחד הצדדים.
עוד נטען ב-ESPN שבשבעת החודשים שלו בתפקיד הוא לא שלט לרגע בחדר ההלבשה ומעולם לא קיבל את תמיכת השחקנים באופן מלא, גם בגלל הרזומה המוגבל שלו בתור שחקן או מאמן.
4 צפייה בגלריה
פוצ'טינו מאוכזב
פוצ'טינו מאוכזב
מזוהה דווקא עם היריבה העירונית של ברצלונה. פוצ'טינו
(צילום: רויטרס)
נשיא המועדון ז'וזפ מריה ברתומאו אישר ששינויים הולכים להגיע, כפי שג'רארד פיקה קרא לעשות בסיום התבוסה ("המועדון צריך שינוי במבנה שלו") והוסיף: "כבר קיבלנו כמה החלטות, אני לא הולך לפרט מה הן יהיו. עכשיו זה לא הזמן לכך, עכשיו זה הזמן לחשוב על מה שקרה ולהסיק מסקנות".
סטיין עצמו נשאל על עתידו והאם הוא חושש מפיטורים, ונראה שגם הוא הבין שהחרב כבר על הצוואר: "מוקדם מדי לומר אם אני הולך להמשיך או לא. זה לא תלוי בי".
4 צפייה בגלריה
ג'וזפ מריה ברתומאו
ג'וזפ מריה ברתומאו
השינויים בדרך. ברתומאו
(צילום: AP)
אם נחזור מעט לאחור, לאחר ההפסד של בארסה לאוסאסונה בחודש יולי, לאו מסי טען שהקבוצה "חלשה" ו"לא יציבה" מחודש ינואר ודיווחים טוענים שזו הייתה ביקורת ישירה נגד המאמן.
מדהימה לא פחות העובדה שב-ESPN נכתב שגם ניצחון אתמול על באיירן לא היה מציל את סטיין והוא היה בכל מקרה מסיים את תפקידו לאחר קמפיין ליגת האלופות.