פריז סן ז'רמן מול ברצלונה בהגרלת שמינית גמר ליגת האלופות, מסי מול ניימאר במפגש ענק. כך נקבע היום (שני) בהגרלה שנערכה בשווייץ. המשחקים הראשונים של שמינית הגמר ייערכו ב-16, 17, 23 ו-24 בפברואר. משחקי הגומלין יתקיימו ב-9, 10, 16 ו-17 במרץ.
ברצלונה, שסיימה במקום השני בבית שלה אחרי יובנטוס, רצתה לקבל הגרלה קלה יחסית בדמות דורטמונד, אבל במקום זה קיבלה את סגנית אלופת אירופה עם האקס ניימאר וקיליאן אמבאפה.
4 צפייה בגלריה
ניימאר מול לאו מסי
ניימאר מול לאו מסי
ניימאר מול לאו מסי
(צילום: getty images, AFP)
4 צפייה בגלריה
לאו מסי וניימאר
לאו מסי וניימאר
לאו מסי וניימאר במדי ברצלונה
(צילום: AP)
את הפעם האחרונה ששתיהן נפגשו כולם זוכרים. זה היה בשמינית הגמר 2017. פ.ס.ז' ניצחה 0:4 במשחק הראשון בפארק דה פראנס, אבל בארסה הפכה ל-1:6 מדהים בגומלין בקאמפ נואו עם הצגה של ניימאר. בתום אותה עונה הברזילאי עבר לפריז תמורת 222 מיליון אירו, והפך לשחקן הכי יקר בהיסטוריה, שיא שטרם נשבר. השתיים נפגשן גם ברבע גמר 2015, וברצלונה עברה עם ניצחון בשני המפגשים. בסן ז'רמן מוטרדים מפציעתו של ניימאר וכלל לא בטוח שהוא ישחק בפברואר לאחר שאתמול מול ליון ספג פציעה בקרסול והורד על אלונקה מהמגרש.
ברצלונה עוברת שנה סוערת, מסי ביקש לעזוב וכל ההנהלה התפטרה. הבחירות לנשיאות המועדון ייערכו ב-24 בינואר וייתכן מאוד שהמאמן רונלד קומאן יפוטר ומישהו אחר ידריך את בארסה מול האלופה הצרפתית. גם אצל הצרפתים המצב לא זוהר. סגנית אלופת אירופה הבטיחה את העלייה רק במחזור האחרון של שלב הבתים (עם הצגה מול בשקשהיר), וכרגע היא במקום השלישי בליגה הצרפתית.
4 צפייה בגלריה
הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות
הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות
הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות
(צילום: AFP)
מפגש מעניין נוסף הוא צ'לסי נגד אתלטיקו מדריד. השתיים נפגשו בשלב הבתים ב-2017, האנגלים ניצחו 1:2 והמשחק השני הסתיים ב-1:1. אלופת אירופה באיירן מינכן זכתה להגרלה נוחה יחסית בדמות לאציו, שהגיעה לנוקאאוט בפעם האחרונה בשנת 2000 והודחה ברבע הגמר ע"י ולנסיה.
יובנטוס וכריסטיאנו רונאלדו יפגשו את פורטו, לא כדאי לאיטלקים לזלזל כי הם הודחו בעונה שעברה ע"י ליון. ריאל מדריד, שסיימה ראשונה בבית שלה, תשחק מול אטאלנטה. לייפציג תפגוש את ליברפול בדו קרב מסקרן על הקווים בין יוליאן נגלסמן ליורגן קלופ. דורטמונד של ארלינג הולאנד, שנפרדה אתמול ממאמנה לוסיאן פאברה, תשחק מול סביליה.
פורסם לראשונה: 12:54, 14.12.20