על רקע הדיווחים על מעמדו המעורער של פרנק למפארד, צ'לסי ניצחה הערב (שבת) 0:1 את פולהאם בחוץ. הקבוצה של למפארד חזרה לנצח אחרי שלושה משחקי ליגה וטיפסה למקום השביעי עם 29 נקודות.
הבלוז התקשו להבקיע גם לאחר הרחקתו של אנתוני רובינסון שספג אדום ישיר בעקבות עבירה גסה על ססאר אספיליקווטה (44). מי שהציל את צ'לסי היה מייסון מאונט (78), שהבקיע משחק שני ברציפות.
1 צפייה בגלריה
מייסון מאונט
מייסון מאונט
מייסון מאונט חוגג
(צילום: AFP)
לסטר רשמה 0:2 חשוב על סאות'המפטון בבית ועלתה זמנית למקום השני על חשבון ליברפול. ג'יימס מדיסון הבקיע בדקה ה-37 את שער היתרון לזכות השועלים, הארווי בארנס הכפיל בתוספת הזמן - שני בישולים ליורי טילמאנס. לסטר יארחו את צ'לסי במחזור הבא.
ווסט ברומיץ' הצליחה לרשום ניצחון שני העונה ולעצור רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון בזכות 2:3 על וולבס המאכזבת. מתיאוס פריירה כבש פעמיים מהנקודה הלבנה (9 ו-56), סמי אייאי (52) הוסיף. פאביו סילבה (38) ו-ווילי בולי (43) הפכו זמנית. מדובר בהפסד שלישי בארבעה משחקים לזאבים ששקועים בתחתית.
גם ברייטון השיגה ניצחון נדיר העונה, כשחזרה מלידס עם 0:1. ניאל מופה כבש את השער היחיד במשחק (16). ווסטהאם ניצחה בתוצאה זהה את ברנלי משער של מיכאיל אנטוניו (9).