מנצ'סטר סיטי פשוט בלתי ניתנת לעצירה. החבורה של פפ גווארדיולה רשמה אמש (שלישי) 1:4 מרשים על וולבס וחגגה ניצחון 21 ברציפות בכל המסגרות. הסיטיזנס רחוקים שלושה ניצחונות רצופים מלהפוך לקבוצה בעלת הרצף הארוך בהיסטוריית חמש הליגות הבכירות באירופה. היריבות שיעמדו בינה ובין השיא המטורף הן מנצ'סטר יונייטד (שתארח את קריסטל פאלאס הערב), סאות'המפטון (ב) ופולהאם (ח).
האלופה שבדרך גם רשמה משחק 28 ללא הפסד (25 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו) ובכך השוותה את שיא המועדון אותו קבעה בדצמבר 2017. בסיטי גם שכחו כבר איך מרגיש להיות בפיגור, משום שזה לא קרה להם באף אחד מ-19 משחקיהם האחרונים בפרמייר-ליג.
2 צפייה בגלריה
גבריאל ז'סוס חוגג
גבריאל ז'סוס חוגג
גבריאל ז'סוס מבקיע
(צילום: רויטרס)
גם כאן מדובר בהשוואת שיא. האחרונה שעשתה זאת הייתה ארסנל הגדולה של 1998/1999. וחשוב מהכל, מנצ'סטר סיטי הגדילה את הפער מהשדים האדומים שבמקום השני ל-15 נקודות (עם משחק עודף) וכאמור מצפה לנו דרבי מסקרן ביום שבת (18:30).
"אנחנו בעמדה טובה מאוד", אמר גווארדיולה בסיום. "לא ציפיתי להיות במצב כזה לפני חודשיים או שלושה, אבל הכי חשוב לשמור על רוגע ולהיראות כמו שנראינו. ליברפול היא עדיין האלופה והדרך לקחת להם את הכתר היא פשוט לזכות באליפות בעצמנו".
2 צפייה בגלריה
גווארדיולה
גווארדיולה
גווארדיולה. "בעמדה טובה מאוד"
(צילום: גטי אימג'ס)
הספרדי הוסיף: "הייתה לי הרגשה שנשחק טוב. ראיתי את הקבוצה בבוקר וחשבתי לעצמי שהם מוכנים. לנצח 1:4 זה טוב לביטחון. עכשיו ננוח ואז מנצ'סטר יונייטד".
מנג'ר הזאבים, נונו אספיריטו, פרגן ליריבה: "הם הראו כמה הם טובים ואיזו איכות יש להם. זה לא מפתיע כל מי שהתמודד מולם. בכל דבר אפשר למצוא משהו חיובי, אבל יש המון נקודות שליליות שאני לוקח מהמשחק הזה. עשינו טעויות שנצטרך להימנע מהן בעתיד".