ריאל מדריד חזרה אתמול לפסגת הליגה הספרדית לאחר ניצחון 0:2 על מאיורקה משערים של ויניסיוס ג'וניור וסרחיו ראמוס, שעבר את רונלד קומאן בדרך למקום הראשון בטבלת כובשי השערים אי פעם בליגה הספרדית מבין שחקני ההגנה, עם שערו ה-68 בקריירה.
מאמן הבלאנקוס זינדין זידאן התייחס בסיום לכך שחוזהו של ראמוס בן ה-35 מסתיים בתום העונה הבאה ואמר: "הוא שייך לכאן. הוא משחק כאן המון שנים ומקומו כשחקן הוא כאן. הוא צריך לפרוש במדי ריאל מדריד. כך אני מאמין ואני אתעקש על כך".
2 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס. "צריך לפרוש כאן"
(צילום: AFP)
זה היה ניצחונה הרביעי ברציפות של ריאל מאז פגרת הקורונה ולאחר 24 שעות בהן ברצלונה הייתה בפסגה מאז ניצחונה הביתי על בילבאו, ריאל שוב ראשונה. "הדבר המרכזי עבורנו היה ההופעה ההגנתית היוצאת מן הכלל שלנו", המשיך זידאן לפרגן בעקיפין לראמוס. "אנחנו יכולים להשתפר ביציאה שלנו קדימה וננסה לעשות זאת".
המאמן התייחס לעייפות של שחקניו אבל לא ניסה להשתמש בכך כתירוץ ליכולת ההתקפית הלא משכנעת: "כן, היינו קצת עייפים לקראת סיום המשחק, אבל זה לא רק אנחנו, כל הקבוצות משחקות עם העומס הזה. זו סיטואציה מוזרה, חזרנו להתאמן אחרי 60 יום, בחום כבד. אבל אנחנו חייבים להמשיך", סיכם זיזו.
2 צפייה בגלריה
זינדין זידאן עם גארת' בייל
זינדין זידאן עם גארת' בייל
זינדין זידאן עם גארת' בייל. "שחקן חשוב"
(צילום: רויטרס)
זידאן התייחס גם לגארת' בייל שפתח בהרכב לראשונה מאז פברואר: "אנחנו מרוצים מההתנהלות שלנו עד כה. הוא שחקן חשוב, הוא תמיד הראה את זה".