מחר (רביעי, 22:00) ריאל מדריד תצא לפגוש את אטאלנטה במסגרת המשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. הבלאנקוס רוצים להגיע רגועים לגומלין שייערך ב-16 במרץ בספרד, ולאור העובדה שהקבוצה מתמודדת עם חוסרים זו לא תהיה משימה כל כך קלה.
ברשימת הפצועים של זינדין זידאן יש תשעה שחקנים משמעותיים שייעדרו מהסגל: קארים בנזמה, סרחיו ראמוס, אדן הזאר, רודריגו, פדריקו ואלוורדה, מרסלו, אלבארו אודריוסולה, אדר מיליטאו ודני קרבחאל. המאמן לא הקל ראש והחמיא ליריבה: "יש לי כבוד עצום אליהם. אנחנו יודעים שזו קבוצה טובה".
3 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
לא מקל ראש ביריבה. זינדין זידאן
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
חסרונו יורגש. סרחיו ראמוס
(צילום: רויטרס)
המאמן מהעבר השני, ג'אן פיירו גספריני, פרגן גם כן לספרדים: "נוכל להבין את הכוח של ריאל על המגרש, מעולם לא נפגשנו קודם, מדובר באחת הקבוצות הטובות ביותר בעולם. זה משחק ברמות הגבוהות ביותר, וברור שהתוצאה האידאלית מבחינתנו היא ניצחון".
במקביל, מנצ'סטר סיטי ובורוסיה מנשנדלגבאך ייפגשו בבודפשט בעקבות מגבלות הקורונה. פפ גווארדיוליה הבהיר שלמפעל הזה אין חוקיות קבועה: "כבר ראינו קבוצות שזכו בליגת האלופות ואיבדו הכל ב-20 דקות. אני לא חושב שניסיון בהכרח עוזר. בסופו של דבר זה משחק, צריכים להיות מרוכזים במשך 90 דקות. בשנה שעברה שיחקנו טוב והודחנו, השנה ננסה להיות טובים יותר ולעבור".
3 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
(צילום: getty images)
מאמן גלדבאך, מרקו רוזה, שיעזוב אותה בסוף העונה לדורטמונד, התייחס ליריבה מחר: "היא כנראה הקבוצה הטובה בעולם. סיטי לא אוהבת שהכדור לא נמצא אצלה, נצטרך להיות מוכנים להגן כל הזמן. גווארדיולה מאמן גדול, כזה שמעצב את הכדורגל העולמי. הוא ברמה הגבוהה ביותר שיש".