ג'ורדי קרויף כבר אימן בישראל את מכבי ת"א, אבל האם הוא יקבל לידיו גם את אחת המשרות הכי נחשקות בכדורגל העולמי ויעמוד באחד הימים על הקווים של ברצלונה? נשיא המועדון, ז'ואן לאפורטה, לא שולל זאת, רגע אחרי מינויו למנהל הטכני החדש.
למרות שלא אמר זאת מפורשות, לאפורטה סבור שקרויף יהיה "האס של בארסה אם נזדקק לו למקרה חירום". נשיאה של ברצלונה לא אמר זאת בשיחות סגורות, אלא במסיבת העיתונאים המיוחדת שקיים אתמול לאחר צירופו של קרויף למועדון והמשך העסקתו של המאמן רונלד קומאן לעונה נוספת.
3 צפייה בגלריה
ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף
תכנית ב' של בארסה? קרויף
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
לאפורטה
לאפורטה
לא שולל שום דבר. לאפורטה
(צילום: AFP)
לאפורטה נשאל על-ידי כלי התקשורת באותה מסיבת עיתונאים, למה התכוון כשאמר כי קרויף יהיה "האס שלו" - וענה: "לפעמים במועדון יש מקרי חירום. אם מתישהו דבר כזה יקרה, הוא יכול להיות הפתרון, גם אם זה למשהו זמני". לאחר מכן ציין את ההיסטוריה של קרויף: "הוא כבר עבד באוקראינה, קפריסין וישראל - ויש לו ניסיון". גם ב"אס" נכתב הבוקר כי "קרויף הוא תכנית ב' של בארסה".
כזכור, כששימש המנהל המקצועי של מכבי ת"א - קרויף התבקש על-ידי מיץ' גולדהאר גם כן לרדת לקווים ולהדריך את הקבוצה בעונת 2017/18. אתמול סיפר קרויף על המינוי החדש: "עזבתי לפני 25 שנה, אבל ההרגשה היא כמו לחזור הביתה. זה מקום שאני מכיר טוב מאוד וזה יעזור לי בעבודה. המוטיבציה עצומה כי מדובר במועדון שחשוב לי ולמשפחתי מאוד. הייתי במדינות ויבשות שונות בשנים האחרונות, אבל הגעתי כדי לעזור לאלו שפה ולעזור היכן שאני יכול".
3 צפייה בגלריה
רונלד קומאן
רונלד קומאן
ממשיך על הקווים. קומאן
(צילום: EPA)
בינתיים בברצלונה ממתינים להארכת חוזהו הרשמית של לאו מסי. על פי הדיווח האחרון שמגיע מקטאלוניה, "הפרעוש" צפוי להחזיר את החוזה החדש חתום תוך שבועיים-שלושה. מי שאמור לחתום גם כן בקרוב, למרות הצעה אטרקטיבית שקיבל מפ.ס.ז', הוא ממפיס דפאי.