האם מאמן נבחרת אירלנד ייזרק מהנבחרת בגלל סרטון "פוליטי" שהקרין לשחקניו? כך לפחות מעריכים הבוקר (שישי) בתקשורת הבריטית.
ההתאחדות האירית הודיעה כי תחקור את ההתרחשויות באסיפת השחקנים האחרונה של הנבחרת לפני משחק הידידות נגד אנגליה בשבוע שעבר, בו היא הובסה 3:0 בוומבלי. כל זאת לאור שלל דיווחים בתקשורת, לפיהם המאמן סטיבן קני הקרין לשחקניו סרטון מוטיבציה "אנטי-אנגלי" שחרג מגבולות הטעם הטוב ו"נפסל לשידור בטלוויזיה האירית".
3 צפייה בגלריה
סטיבן קני
סטיבן קני
התנהלות חריגה. קני
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
גארת' סאות'גייט
גארת' סאות'גייט
קני לצד סאותג'ייט במשחק המדובר בשבוע שעבר בוומבלי
(צילום: רויטרס)
העימותים האלימים בין שתי המדינות כבר מזמן מאחור, אך קני החליט, על פי דיווח ב"אינדיפנדנט" הבריטי, להקרין "סרט תעמולה" ש"הותיר כמה משחקני הנבחרת בהלם וגרם למבוכה גדולה". חלק מאותם שחקנים, התלוננו על הסרטון שהקרין קני. מאמן השוערים של הנבחרת, אלן קלי, לא טס עם הצוות למשחק ליגת האומות מול בולגריה בשל מה שכינה "סיבות אישיות", ובתקשורת חושבים שיש לזה קשר.
ההתאחדות לכדורגל האירית הוציאה הודעת הבהרה בנושא וטענה כי "היא מודעת לעניין התוכן שהוצג בפני שחקני הנבחרת לפני משחק הידידות נגד אנגליה. אנחנו בודקים את הנושא ובוחנים את העובדות".
3 צפייה בגלריה
סטיבן קני
סטיבן קני
השחקנים נותרו המומים מהצעד של קני
(צילום: רויטרס)
קני בן ה-48 החליף באפריל האחרון את מיק מקארת'י (שבינתיים מונה למאמן אפואל ניקוסיה) על הקווים של הנבחרת הבוגרת. הוא קיים שמונה משחקים שלה והמאזן שלו עגום: ארבע תוצאות תיקו וארבעה הפסדים.