לערב אחד ליברפול שמה את הצרות שלה בפרמייר-ליג בצד, התעלתה על עצמה והעפילה לרבע גמר ליגת האלופות. המרסיסיידרס רשמו אמש (רביעי) ניצחון 0:2 משכנע על לייפציג בגומלין של השמינית שנערך בבודפשט בעקבות ענייני קורונה (0:4 בשני המשחקים).
"הדבר הכי חשוב שהשחקנים שלי עשו זה לא להראות עד כמה לייפציג יכולה להיות טובה. לייפציג כל כך חזקה. כולם ראו את התקפות המעבר שלהם, אבל שמרנו מצוין", אמר בסיום יורגן קלופ, שגם החמיא לפביאנו, שנבחר לשחקן המצטיין: "הוא וכל השחקנים באמצע היו מצוינים".
2 צפייה בגלריה
שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים
(צילום: AFP)
מוחמד סלאח, שכבש בשני המשחקים מול לייפציג, הוסיף: "זאת תוצאה חשובה עבורנו. הגענו לבודפשט אחרי שהפסדנו כמה משחקים בפרמייר-ליג. הקבוצה לא בכושר הכי טוב, אבל אנחנו רוצים להילחם בליגת האלופות".
לייפציג, שנראית מצוין בליגה ובגביע בגרמניה, לא הצליחה לספק את הסחורה נגד ליברפול. ב-16 משחקיה האחרונים בכל המסגרות היא לא כבשה בסך הכל פעמיים, בשני המקרים זה היה מול שחקניו של קלופ. "לא היינו מספיק טובים בשני המשחקים. לא היה לנו את העוקץ כדי לכבוש את השערים שהיינו צריכים. לא שיחקנו עם תשוקה שכן הייתה לנו בליגה ובגביע. אולי חשבנו יותר מדי", סיכם מאמן לייפציג, יוליאן נגלסמן.
2 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
קלופ. מרוצה
(צילום: רויטרס)
עוד אמר הגרמני: "השחקנים שלי אנושיים, והם לא הצליחו לספק הופעה אופטימלית. זאת הסיבה להפסד שלנו. מותר לנו להיות קצת מאוכזבים, אבל אנחנו צריכים להתאפס מהר כי יש לנו עוד את הבונדסליגה והגביע".