נכון, מדובר בשני נצחונות דחוקים, אבל ארגנטינה של ליונל סקאלוני היא אחת משתי הנבחרות המושלמות בבית מוקדמות המונדיאל בדרא"מ (לצד ברזיל). אחרי ה-0:1 על אקוואדור, הגיע אתמול (שלישי) ה-1:2 בחוץ על בוליביה.
לאוטרו מרטינס, חלוצה של אינטר, גנב את ההצגה עם שער ובישול - והפך לשחקן הראשון מהאלביסלסטה שכובש במוקדמות המונדיאל מאז 2016. אבל בתקשורת הארגנטינאית עסקו בעיקר, איך לא, בלאו מסי. או יותר נכון בעימות שלו עם הבוליביאני מרסלו מרטינס אחרי שריקת הסיום.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
בלגן בסיום. מסי
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
תאמינו או לא, אבל מסי לא כבש
(צילום: AFP)
הפוסט של מסי באינסטגרם (תראו איפה הוא בחר לתייג את ההתאחדות הארגנטינאית)
מרטינס, שעוד בדקת הדומיה לפני המשחק נראה מכסה את פיו ואומר למסי דברים, הקניט אותו בסיום "לכו לעזאזל, קיבלתם 6", בהתייחס ל-6:1 שספגה ארגנטינה בלה פאס במוקדמות מונדיאל 2010. הפרעוש התעצבן והשיב לבוליביאני "מה אתה עושה, חתיכת אידיוט".
בעקבות זאת נוצרה מהומה במגרש, כאשר גם אחד מאנשי הצוות של נבחרת בוליביה, הארגנטינאי לוקאס נאבה, התעמת עם מסי וקילל אותו. ערבוביה נוצרה במרכז המגרש והאירוע כמעט והפך לאלים, לפני ששחקני בוליביה שלפו את מרטינס החוצה. השופט שראה את ההתרחשות שלף כרטיס צהוב לעבר שני השחקנים, וכאשר העניינים נרגעו קצת אמר מסי לנאבה: "כל המשחק הוא צועק, אני לא מבין למה הוא עושה בלגן". אולי בשל כך, כוכב ארגנטינה בחר להרגיע את הרוחות בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו.
הנתון המטורף שלאוטרו מרטינס שבר
"ניצחון נהדר בגובה (בהתייחסו למגרש בלה פאס השוכן בגובה 3,640 מטר מעל פני הים) - שם זה תמיד קשה יותר. עדיין נותר לנו הרבה, סבב המוקדמות רק התחיל ואנחנו שמחים מאוד על שני הניצחונות האלה", כתב מסי לא לפני שתייג את ההתאחדות הארגנטינאית על הישבן של אחד משחקני בוליביה בתמונה (ולאחר מכן מחק זאת). סרחיו אגוארו חגג גם הוא את הניצחון הראשון של ארגנטינה בבוליביה מאז 2005, בסטורי משלו. עוד קודם לכן, טען: "מסי ואני כמו זוג נשוי. מבינים אחד את השני מצוין".
סקאלוני סיכם: "עשינו עבודה גדולה במשחק, עשינו תהליך. לקח לנו זמן להתמודד עם ההתקפות שלהם, בעיקר בהתחלה. היה לנו קצת מזל עם השוויון לפני סיום המחצית. ביקשתי מהשחקנים להיות אגרסיביים מאוד. המחליפים היו נהדרים".