לאו מסי כאן - והוא ממשיך להוכיח לכולם שמדובר בשחקן הטוב ביותר בעולם, אולי גם בהיסטוריה. "הפרעוש" כיכב אתמול עם שני שערים מרהיבים ובישול ב-1:4 של ברצלונה על ווסקה - ניצחון שצימק את הפער מהמוליכה אתלטיקו מדריד לארבע נקודות בלבד. מישהו אמר אליפות?
זה היה ערב מרגש במיוחד עבור מסי. הוא חגג את הופעתו ה-767 במדי בארסה והשתווה אל צ'אבי כשיאן המועדון. "זה כבוד גדול להגיע למספר המשחקים הזה בברצלונה", כתב מסי בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו. "תודה לכל השחקנים שליוו אותי בשנים הללו, למשפחתי ולחבריי שהם תמיד לצידי".
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
"הטוב בעולם". מסי
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
צמד ובישול מול ווסקה. מסי
(צילום: EPA)
הפוסט של מסי
המחמאות מארטורו וידאל
וזה ממש לא הכל. בנוסף, הארגנטינאי ביסס את עצמו עם 21 כיבושים העונה כמלך שערי הליגה הספרדית, שלושה יותר מחברו הטוב לואיס סוארס מאתלטיקו מדריד. קחו עוד נתונים: מסי העלה את מאזנו ב-2021 ל-14 שערים ו-6 בישולים בליגה ב-11 הופעות בלבד. בנוסף, עזר לברצלונה להאריך את רצף המשחקים ללא הפסד בליגה ל-17 - הארוך ביותר נכון לעכשיו מבין הקבוצות מחמש הליגות הבכירות באירופה (ספרד, אנגליה, איטליה, גרמניה וצרפת).
"מסי שוב הוכיח שהוא הטוב בעולם", החמיא לו מאמנו בבארסה, רונלד קומאן. "השער הראשון שלו היה פנטסטי. מה עוד אפשר להגיד עליו שלא נאמר? הרמה שהוא מציג לאורך כל-כך הרבה שנים. הוא השחקן המשמעותי ביותר בהיסטוריה של ברצלונה. לשמחתנו, עדיין יש לנו אותו איתנו".
3 צפייה בגלריה
קומאן על הקווים
קומאן על הקווים
פרגונים מכל עבר. קומאן
(צילום: AP)
גם ארטורו וידאל, חברו הטוב של מסי וכיום באינטר, פירגן למסי ביום שמחתו. "עוד שיא אחד, אחי", צייץ אקס ברצלונה. "אתה המאסטרו של הכדורגל, הטוב ביותר, חייזר, האחד והיחיד, הקוסם. אני משוכנע שתמשיך לשבור עוד הרבה שיאים, אתה ייחודי".
הסופרלטיבים הגיעו גם משחקני ווסקה. יותר נכון מרפאל מיר, כובש השער המצמק של האורחת. "לברצלונה יש שחקן עם מספר 10 על הגב שאתה פשוט לא יכול לעשות שום דבר לגביו", הודה בראיון טלוויזיוני לאחר המשחק. "ברצלונה משחקת עם שחקן אחד יותר, אי אפשר להגיד יותר מזה".