שלוש שנים וחצי חלפו מאז הפעם האחרונה שאוהדי מנצ'סטר יונייטד ראו את קבוצתם בפסגת הפרמייר-ליג. אתמול זה קרה שוב, אחרי ה-0:1 של השדים האדומים בברנלי, שהעניק להם את המקום הראשון (36 נקודות) על חשבון ליברפול (33). ואם זה לא מספיק, לא פחות מ-2,795 ימים עברו מאז הפעם האחרונה בה יונייטד הייתה בשלב כזה של העונה בפסגה האנגלית. כן, המון זמן.
הצהובונים האנגלים כמובן חגגו עם יונייטד. "השחקנים של אולה גונאר סולשיאר שלחו מסר לליברפול לגבי האליפות", נכתב ב"מירור". ב"אקספרס" כתבו: "פול פוגבה שלח את יונייטד למקום הראשון, רגע לפני משחק העונה באנפילד".
5 צפייה בגלריה
פול פוגבה
פול פוגבה
שער ענק. פוגבה
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
פול פוגבה
פול פוגבה
גם סולשיאר התלהב. הוולה של פוגבה לרשת של ברנלי
(צילום: AFP)
5 צפייה בגלריה
אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר
יכול לחייך. סולשיאר
(צילום: EPA)
גארי נוויל חוגג את העלייה של יונייטד לפסגה
ואכן, פוגבה, שעד לפני כמה חודשים עוד דווח כי הוא רוצה לעזוב את יונייטד, היה כוכב הערב עם שער ניצחון מרשים בוולה לרשת. "גול אדיר", התמוגג בסיום סולשיאר. "הוא בכלל שיחק נהדר. זה היה יכול להיות אפילו יותר קל עבורנו אם היינו מנצלים את המצבים וכובשים את השני והשלישי. תמיד אמרתי שפוגבה שחקן חשוב לנו. הוא דמות חיובית מאוד בחדר ההלבשה, אלוף עולם, דוגמא למופת. ראינו את הגרסה הטובה שלו".
"אנחנו מאמינים בעצמנו", המשיך סולשיאר, שיפגוש ביום ראשון באנפילד את ליברפול למשחק העונה הגדול של הפרמייר-ליג. "זה יהיה מבחן גדול, מול האלופה, שיש לה גם עונה פנטסטית".
נמניה מאטיץ' הצהיר: "זה בדיוק המקום שאנחנו צריכים להיות בו. עשינו בדיוק את מה שציפינו לעשות והנקודות הגיעו לנו. מול ברנלי זה היה כמו גמר, ועכשיו נתכונן לגמר הבא - נגד ליברפול".
5 צפייה בגלריה
שער המירור
שער המירור
פוגבה, כצפוי, על שער ה"מירור"
5 צפייה בגלריה
שער האקספרס
שער האקספרס
"טופ פוג". שער ה"אקספרס"
"אני תמיד שמח אחרי ניצחון", אמר פוגבה עם חיוך גדול מרוח על פניו. "אני שמח כשאנחנו משחקים טוב וכמובן כאשר אנחנו בראש הטבלה. ועדיין, יש עוד דרך ארוכה ומשחקים גדולים לפנינו".
גם שחקני העבר של המועדון היו בשמיים. אחד מהם הוא גארי נוויל, שאף פרסם סרטון מצחיק בו הוא שר שירי אוהדים. לרשת "סקיי ספורטס", אמר: "זה מרגיש לי כמו רגע גדול. הם מוצאים את עצמם אחרי בנייה ארוכה, יש רוח נהדרת במועדון ואתה יכול לראות את זה מהדרך שהם חוגגים זה עם זה".
הממים כמובן שטפו את הרשת אחרי הניצחון של יונייטד
גם קבוצת הגברים וגם קבוצת הנשים של יונייטד בפסגה
יונייטד בפסגה בתחילת שנה חדשה לראשונה מזה 7 שנים
ברונו פרננדש מפרגן