מסוט אוזיל הותיר מאחוריו את התקופה הקשה בארסנל והצטרף לפנרבחצ'ה. קשר נבחרת גרמניה לשעבר נחת היום (ב') בטורקיה על מנת לחתום בקבוצתו החדשה.
אוזיל (32) שוחרר מחוזהו בארסנל שהבטיח לו משכורת של 350,000 ליש"ט בשבוע. הוא הצטרף למועדון הטורקי בהעברה חופשית אחרי שלא שותף כלל במשחקי התותחנים בעשרת החודשים האחרונים ולא נכלל בתוכניות של המנג'ר מיקל ארטטה.
3 צפייה בגלריה
מסוט אוזיל
מסוט אוזיל
מסוט אוזיל עם הצעיף החדש
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
מסוט אוזיל
מסוט אוזיל
ועם האוהדים
(צילום: AFP)
עם הגעתו לטורקיה הצטלם אוזיל עם הצעיף של פנרבחצ'ה לצד אוהדי הקבוצה, ואמר: "אני מאוד מתרגש. תמיד הייתי אוהד של פנר, אלוהים נתן לי את ההזדמנות לשחק בקבוצה ואשא בגאווה את חולצתה". כבן לקהילה הטורקית הגדולה בגרמניה, הוא לא הסתיר בעבר את אהדתו לשליט הטורקי רג'יפ טאיפ ארדואן ואף נפגש עמו.
אוזיל, שבשנת 2013 נחשב להעברה הגדולה ביותר של ארסנל ששילמה עבורו 42 מיליון ליש"ט, התייחס לכושרו הנוכחי: "ברור שחסרים לי משחקים, לא שיחקתי הרבה זמן אבל אני כשיר מהבחינה הפיזית".
3 צפייה בגלריה
מסוט אוזיל
מסוט אוזיל
לצד דגל טורקיה במטוס לאיסטנבול
(צילום: AFP)
אוזיל רשם 254 הופעות בארסנל, כבש 44 שערים ובישל 77. הוא נבחר לכדורגלן השנה של קבוצתו ב-2016, כאשר היא סיימה במקום השני בפרמייר ליג אחרי לסטר, האלופה הסנסציונית של אז. יחד עם זאת, ההעברה הנוכחית שמה קץ לתקופה השנויה במחלוקת במהלכה נוצר קרע בינו לבין המועדון.
פנרבחצ'ה, קבוצתו החדשה של אוזיל, מדורגת במקום השני בליגה הטורקית, עם שלוש נקודות פחות מהמוליכה בשיקטש, שקיימה משחק אחד יותר.