אוהדי ארסנל יכולים לנשום לרווחה. פייר אמריק אובמיאנג סיכם על חוזה חדש לשלוש שנים אצל מחזיקת הגביע האנגלית. הכסף, כך נראה, דיבר. אובמיאנג צפוי להרוויח למעלה מ-350 אלף פאונד לשבוע. בכך יהפוך לבכיר המשתכרים בקבוצה ויעקוף את מסוט אוזיל.
אובמיאנג היה האחראי הדי בלעדי לשני התארים האחרונים של ארסנל - בזכייה בגביע האנגלי על חשבון צ'לסי (צמד ב-1:2 בוומבלי) ובנפת מגן הקהילה (כבש ב-1:1 בתום 90 דקות, ארסנל ניצחה בפנדלים את ליברפול). על פי הדיווחים בממלכה, מי ששכנע את החלוץ, שכבש 29 שערים בעונה האחרונה, לחתום על הארכת החוזה - הוא המנג'ר מיקל ארטטה.
2 צפייה בגלריה
פייר אמריק אובמיאנג חוגג עם הגביע
פייר אמריק אובמיאנג חוגג עם הגביע
יקיר האוהדים. אובמיאנג עם הגביע האנגלי
(צילום: רויטרס)
אובמיאנג הוא הכוכב הכי גדול של הקבוצה ויקיר האוהדים. בגיל 31 החלוץ הגבוני בתחילה כלל לא היה בטוח שהוא רוצה להישאר, שנה לפני שחוזהו פג, אבל לבסוף, כאמור, התרצה.
לאחר הניצחון הגדול על צ'לסי, שחקני ארסנל היו בטירוף בחדר ההלבשה וכולם ידעו למי להודות. הקשר בוקאיו סאקה ואחרים העלו לאינסטגרם תמונה של אובמיאנג עם תיש (GOAT - הגדול בכל הזמנים), והבהירו לכל מי שרצה לדעת - זה האיש שהביא אותנו לכאן, עד התואר.
2 צפייה בגלריה
אובמיאנג חוגג
אובמיאנג חוגג
נשאר בלונדון. אובמיאנג חוגג במגן הקהילה
(צילום: AP)
אובמיאנג רוצה כעת להפוך לאגדה אמיתית בארסנל ולהמשיך לאיים על שיאי הכיבוש של תיירי הנרי הגדול (הצרפתי ראשון בתולדות המועדון עם קצב כיבוש של 0.68 שערים למשחק, אובמיאנג אחריו עם 0.64).