האם מונס דאבור בדרך ליעד חדש? חלוץ נבחרת ישראל והופנהיים נחת בטורקיה לקראת מעבר אפשרי לפנרבחצ'ה, אשר מעוניינת להחתים אותו לשתי עונות.
לאחרונה שוחרר דאבור מסגל הנבחרת למשחקי הידידות מול מונטנגרו ופורטוגל. דאבור מצידו הבהיר כי אירועי התקופה האחרונה לא מאפשרים לו להתרכז ב-100 אחוז באתגרים המקצועיים של הנבחרת.
3 צפייה בגלריה
מונס דאבור
מונס דאבור
יגיע לטורקיה? דאבור
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
דאבור עם הכדור
דאבור עם הכדור
עונה בינונית בהופנהיים. דאבור
(צילום: gettyimages)
במהלך המהומות בהר הבית שהובילו בהמשך למבצע 'שומר חומות', דאבור העלה פוסט פוליטי לאינסטגרם שעורר סערה ובו כתב: "אלוהים רואה את מעשי העושקים", בהתייחס לאירועים בירושלים.
אם דאבור אכן יחתום בפנרבחצ'ה הוא לא יהיה הכדורגלן הישראלי הראשון בשורותיה. קדם לו כמובן חיים רביבו, שהופיע בהצלחה עצומה במועדון משך שנתיים וחצי בתחילת שנות ה-2000. בקיץ 2000 עבר רביבו ל"פנר" מסלטה ויגו והוביל את הקבוצה לזכייה באליפות תוך שכבש 16 שערים, בישל 22 ונבחר לזר הטוב ביותר בליגה.
3 צפייה בגלריה
אוהדי פנרבחצ'ה
אוהדי פנרבחצ'ה
אוהדי פנרבחצ'ה. איך יקבלו אותו?
(צילום: gettyimages)
עונה לאחר מכן הפך רביבו לישראלי הראשון ששיחק בליגת האלופות והראשון שכבש בה בהפסד 3:1 לבאייר לברקוזן. במהלך עונת 2002/03 עבר רביבו ליריבה הגדולה ביותר של פנרבחצ'ה, גלאטסראיי.
העונה, כזכור, ערן זהבי היה על הכוונת של האימפריה הטורקית. זהבי עצמו לא התעלם ו"איתגר" את הטורקים, כשכתב שאם התגובה של העמוד ‘433’ בטוויטר תזכה ל-500 אלף לייקים - הוא יחתום בקבוצה. האוהדים הטורקים עמדו ביעד, אך הישראלי הצטרף בסופו של דבר לפ.ס.וו איינדהובן.