בחירות של ז'ואן לאפורטה לנשיא בארסה כנראה לא ממש שינה את גישתו של לאו מסי. כך עולה מדיווח הערב (רביעי) בארגנטינה. העיתונאי כריסטיאן מרטין מפרסם כי מסי לא יישאר בברצלונה, למרות שהצביע רק שלשום בבחירות המועדון לראשונה בקריירה.
שתי הקבוצות שעדיין הוזכרו כמי שמעוניינות (וגם יכולות כלכלית) לצרף את "הפרעוש" הן מנצ'סטר סיטי ופ.ס.ז'. אחת המשימות העיקריות של לאפורטה, כידוע, היא להשאיר בקבוצה את לאו מסי, שחוזהו יסתיים בסוף העונה. כאן ייכנס לתמונה גם ג'ורדי קרויף, מי שיהיה המנהל המקצועי החדש, שיצטרך לשכנע את הארגנטינאי שלבארסה תהיה קבוצה שתוכל להתמודד על כל התארים.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
יעזוב בקיץ? מסי
(צילום: רויטרס)
בראיון לתחנה הרדיו הספרדית "קאדנה סר", ההולנדי הודה שהוא לא יודע אם הפרעוש מתכוון להישאר, אבל נשמע אופטימי: "רק בן אדם אחד יודע מה יקרה וזה מסי עצמו, אך התמונה שלו עם בנו בקאמפ נואו והחגיגה מול סביליה אומרות הרבה. בכל זאת, מדובר בספקולציה".
ובעניין אחר: שת הטלוויזיה הארגנטינאית TYC ספורטס דיווחה שהקבוצה הקטאלונית הגישה הצעה רשמית לחלוץ מנצ'סטר סיטי, קון אגוארו. על פי הידיעה, את ההצעה הגיש הנשיא החדש-ישן של בארסה,לאפורטה. כעת עשוי שחקנה של נבחרת ארגנטינה להיות הרכש הראשון של קרויף.
2 צפייה בגלריה
סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו
(צילום: AP)
חוזהו של אגוארו (32) בסיטי יגיע לקיצו בתום העונה הנוכחית. הוא הצטרף לקבוצה האנגלית בעונת 2011/12 ומאז זכה איתה ארבע פעמים באליפות הפרמייר ליג ופעם אחת בגביע האנגלי. לפני כן לבש את המדים של לאתלטיקו מדריד וזכה איתה בליגה האירופית ב-2010.
לפני כשלושה שבועות נשאל אגוארו לגבי האפשרות שיעבור לברצלונה וישתף פעולה עם מסי, והשיב: "מי לא היה רוצה לשחק איתו?".
פורסם לראשונה: 15:11, 10.03.21