המפגש בין אלופת העולם צרפת ואלופת אירופה פורטוגל סיפק לנו הערב (ראשון) תיקו 0:0, במסגרת המחזור השלישי של ליגת האומות. שתי הנבחרות שנמצאות כמובן בדרג הראשון איבדו נקודות לראשונה בקמפיין הנוכחי. מי שכבר לא ממש רגיל לסיים משחק ללא כדור ברשת הוא רוברט לבנדובסקי, אבל פולין שלו רשמה גם כן תיקו ללא שערים, במשחק הביתי שלה מול נבחרת איטליה. חלוץ באיירן מינכן גם הוחלף לקראת הסיום.
על השערים בדרג הראשון הייתה אחראית דנמרק, שחגגה באיסלנד עם 0:3. רונאר סיגורנסון הבקיע שער עצמי רגע לפני השריקה למחצית (45), כריסטיאן אריקסן דהר יותר מחצי מגרש כדי להכפיל בפתיחת השנייה (46) ורוברט סקוב הפגיז לחיבורים (61).
5 צפייה בגלריה
דיאס, ז'ירו
דיאס, ז'ירו
דיאס נאבק עם ז'ירו
(צילום: רויטרס)
5 צפייה בגלריה
רונאלדו, פוגבה
רונאלדו, פוגבה
רונאלדו מול פוגבה
(צילום: רויטרס)
5 צפייה בגלריה
צרפת אוהדים
צרפת אוהדים
אוהדי צרפת ביציע
(צילום: רויטרס)
5 צפייה בגלריה
לבנדובסקי
לבנדובסקי
לבנדובסקי נבלם על ידי האיטלקים
(צילום: EPA)
במשחק השני בבית של ישראל, סקוטלנד השלימה שבוע גדול מבחינתה בזכות 0:1 ביתי על סלובקיה. לינדון דייקס הבקיע מקרוב (54). היריבה שלה במפגש הישיר על הכרטיס ליורו, סרביה, דווקא הפסידה 1:0 בבית להונגריה. נורברט קונייבס הבקיע להונגרים. אוסטריה חזרה מרוצה מבלפסט בזכות 0:1 על צפון אירלנד, רוסיה, שניצחה פעמיים בקמפיין סיימה ב-1:1 מול טורקיה במוסקבה.
שני משחקים מאוחרים בדרג השלישי התקיימו גם כן. יוון לא התקשתה מדי מול 10 שחקנים של מולדובה וניצחה 0:2 בבית ואילו סלובניה השיגה 0:1 בקוסובו.

צרפת מול פורטוגל - מהלך המשחק

דקה 24': כריסטיאנו רונאלדו ניסה לבעוט לשער, אבל הניסיון שלו נבלם על ידי לוקאס הרננדס
33': הזדמנות בצד השני. אנטואן גריזמן קיבל הזדמנות לבעוט למסגרת, אבל לרוי פטרישיו לא הייתה בעיה לעצור.
47': קיליאן אמבאפה יכול היה לכבוש, אבל הכדור שלו נקלט על ידי פטרישיו.
5 צפייה בגלריה
רונאלדו, גריזמן
רונאלדו, גריזמן
גריזמן לפני רונאלדו
(צילום: רויטרס)
74': פפה הצליח סוף סוף לכבוש, אבל השער נפסל בטענת נבדל.
76': פול פוגבה במהלך אישי יפה סחט עוד הצלה מפטרישיו.

הרכבים

צרפת: הוגו לוריס; לוקאס הרננדס, פרסנל קימפמבה, רפאל וראן, בנז'מין פבאר; אנגולו קאנטה, פול פוגבה, אדריאן ראביו; אנטואן גרזימן, קיליאן אמבאפה (קינגסלי קומאן, 81), אוליבייה ז'ירו (אנתוני מרסיאל, 74).
פורטוגל: רוי פטרישיו; רפאל גררו (ז'ואו קאנסלו, 88), פפה, רובן דיאס, נלסון סמדו; דנילו פריירה, ברונו פרננדש (רנאטו סאנצ'ס, 80), וויליאם קרבליו (ז'ואו מוטיניו, 88); ז'ואו פליקס (טרינקאו, 88), ברנרדו סילבה (דיוגו ז'וטה, 61), כריסטיאנו רונאלדו.
פורסם לראשונה: 21:37, 11.10.20