כריסטיאנו רונאלדו החליט לעזוב בקיץ את יובנטוס וכבר פנה לסוכנו ז'ורז'ה מנדש, שיחפש לו הצעה אטרקטיבית מענקית אחרת באירופה. כך מדווח היום (שישי) ה"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי. על פי אותו פרסום נטען שמדובר כבר בעניין מוגמר וכי הפורטוגלי אינו מרוצה בקבוצה: "הם כמו זוג פרוד שעדיין חי ביחד".
עוד דווח ביומון הספורט האיטלקי כי הגישה של כוכב יובה השתנתה מאז הקבוצה הודחה על-ידי פורטו בשמינית גמר הצ'מפיונס בחודש שעבר. הוא פחות מבלה עם חבריו לקבוצה וזוכה ליותר חופש באימונים. "הוא עצבני ומרוחק מאוד מחבריו לקבוצה", נטען גם כן באותה כתבה. "נראה שהוא כבר לא מנסה להסתיר את התחושות הללו. מול פיורנטינה, במחזור האחרון, הוא נראה שונה מאוד על המגרש - וזה דבר מדאיג".
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
"כבר לא מסתיר את התחושות שלו". רונאלדו
(צילום: רויטרס)
הדיווח מאיטליה
רק לאחרונה פורסם כי גם יובה מוכנה להתיר את חוזהו של רונאלדו, המסתיים בקיץ הבא, ובכך לחסוך את עלות שכרו המסתכמת ב-31 מיליון אירו לעונה. כמו כן, היא מקווה מהמעבר של הפורטוגלי להרוויח סכום של 30 מיליון אירו - אותו מאמינה שאחת קבוצות הפאר ביבשת יהיו מוכנות לשלם עבורו.
בדיוק לפני שבוע התפרסם באיטליה כי רונאלדו, שמאוד מעוניין לשוב לאנגליה, יהיה מוכן לקצץ בשכרו כדי לרשום קאמבק מרגש במנצ'סטר יונייטד. יובה, כידוע, נפגעה (כמו מרבית הקבוצות הבכירות באירופה) ממשבר הקורונה וסופגת הפסדים כבדים. מה עוד, שלא ברור אם כלל תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות. חמישה מחזורים לסיום העונה, היא מדורגת במקום הרביעי, עם אותו מספר נקודות כמו מילאן החמישית.
2 צפייה בגלריה
רונאלדו מאוכזב
רונאלדו מאוכזב
יעזוב בקיץ את טורינו? רונאלדו
(צילום: gettyimages)