"מנצ'סטר יונייטד בדקה עם סוכנו של כריסטיאנו רונאלדו, ז'ורז'ה מנדש, אפשרות שהפורטוגלי יחזור לאולד טראפורד אחרי יותר מעשור". כך מדווח היום (שישי) ה"גאזטה דלו ספורט", יומון הספורט האיטלקי. כל זאת יממה לאחר הביקורת הפומבית שהעביר עליו מאמנו אנדרה פירלו והתפרקות מיזם הסופר-ליג, מה שעשוי לגרום ליובנטוס בעיות כלכליות בקיץ.
על פי הפרסום, יובה מוכנה להתיר את חוזהו של רונאלדו, המסתיים רק בקיץ הבא, ובכך לחסוך את עלות שכרו המסתכמת ב-31 מיליון אירו לעונה. כמו כן, היא מקווה מהמעבר הזה גם להרוויח סכום של 30 מיליון אירו - אותו מאמינה הקבוצה האיטלקית שיונייטד תהיה מוכנה לשלם.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
יהיה מוכן לקצץ בשכרו. רונאלדו
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
רונאלדו ופירלו
רונאלדו ופירלו
כבר לא חברים טובים? רונאלדו ופירלו
(צילום: רויטרס)
ואם לא די בכך, בדיווח נטען כי רונאלדו, שמאוד מעוניין לשוב לאנגליה, יהיה מוכן לקצץ בשכרו ולהרוויח ביונייטד "רק" 20 מיליון אירו. יובה, כידוע, נפגעה (כמו מרבית הקבוצות הבכירות באירופה) ממשבר הקורונה וסופגת הפסדים כבדים. מה עוד, שלא ברור אם כלל תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות. שבעה מחזורים לסיום העונה, היא מדורגת במקום הרביעי עם 65 נקודות, שתיים בלבד יותר מנאפולי החמישית.
רונאלדו הגיע ליונייטד בקיץ 2003, אחרי שנרכש מספורטינג ליסבון עבור 12.2 מיליון פאונד. במהלך שש עונותיו במדי השדים האדומים הוא הבקיע 113 שערים ב-261 הופעות בכל המסגרות, זכה עם יונייטד בשלוש אליפויות רצופות (2009-2006), בליגת האלופות (2008), בגביע העולם למועדונים (2008) וכן בגביע האנגלי (2004) ובגביע הליגה (2006 ו-2009).
הדיווח הבוקר ב"גאזטה דלו ספורט"
בקיץ 2009 הוא עזב את יונייטד ונמכר עבור 94 מיליון פאונד לריאל מדריד. מאז לא פעם הצהיר רונאלדו כי הוא מעריך מאוד את המועדון בו למעשה פרץ, אך לא היה נראה הגיוני שישוב אליו במהלך הקריירה. עד כנראה השבוע האחרון.