האם לאו מסי יחליף את קיליאן אמבאפה בפריז סן ז'רמן? בעיתון הספרדי "ספורט", שמזוהה עם ברצלונה, מפרסמים שהצרפתים מתכוונים להביא בקיץ את הפרעוש במקום הכוכב הגדול שלהם, שסירב להאריך את חוזהו ונוטה לעזוב בסיום העונה.
עוד פורסם כי בגלל מגבלות הפייר-פליי, השניים לא יוכלו לשתף פעולה בפריז, שמחזיקה גם בסופרסטאר נוסף וחברו הטוב של מסי, ניימאר. המנהל הספורטיבי של הצרפתים, לאונרדו, הודיע בעבר על ההתעניינות בארגנטינאי, יעד לא זול גם עבור הבעלים הקטארים נסאר אל חלאיפי, במיוחד בתקופה הקורונה.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי, קיליאן אמבאפה
לאו מסי, קיליאן אמבאפה
יחליף את הצרפתי בפריז? לאו מסי וקיליאן אמבאפה
(צילום: AP, AFP)
3 צפייה בגלריה
השער של עיתון "ספורט"
השער של עיתון "ספורט"
השער של עיתון "ספורט"
הבעיה הכספית לגבי מסי היא כמובן לא דמי ההעברה, כי הרי הוא מסיים את חוזהו בברצלונה בקיץ והופך לשחקן חופשי, אלא השכר המפלצתי שלו. העונה למשל הוא מרוויח בסביבות 30 מיליון אירו, סכום מטורף גם למועדון עשיר כמו פריז, שכבר משלם משכורות בגובה של מאות מיליונים בשנה.
אגב, מסי יצא השבוע בזול כשהורחק משני משחקים בלבד, לאחר שניסה להכות את אסייר ויאליברה מאתלטיק בילבאו וספג כרטיס אדום ישיר (ראשון במדי ברצלונה) בגמר הסופרקופה, אותו הקטלאנים הפסידו לבסוף 3:2.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי מורחק
לאו מסי מורחק
מסי מורחק מול בילבאו
(צילום: רויטרס)
בברצלונה חששו שהפרעוש יקבל עונש חמור יותר ובספרד דיווחו שזה עשוי להגיע ל-4 עד 12 משחקים בחוץ. חברי ועדת המשמעת פסקו כי מסי נהג ב"אלימות במהלך משחק" ולא עבר על הסעיף הנוגע ל"אגרסיביות". שני המשחקים הקרובים של בארסה מהם ייעדר מסי יהיו מחר (חמישי) בגביע המלך, נגד קורנייה מהליגה השלישית, ובליגה מול אלצ'ה.
אמבאפה, כמו מסי בליגה הספרדית (11 שערים), מוביל את טבלת הכובשים בליגה הצרפתית עם 12 שערים (ו-5 בישולים). פ.ס.ז' כרגע בפסגת הטבלה עם מספר נקודות זהה לליל השנייה.