קרב הענקים יחכה לסיבוב הבא. על פי דיווחים מהימנים ברחבי אירופה, כריסטיאנו רונאלדו נמצא חיובי לקורונה גם בבדיקה שתוצאותיה הגיעו היום (שלישי) והוא ייעדר מהמפגש מחר (22:00) מול ברצלונה ולאו מסי במחזור השני בליגת האלופות. ביובנטוס החזיקו היום אצבעות לקראת תוצאת הבדיקה בתקווה שיימצא שלילי לקורונה ויוכל לשחק במה שאמור היה להיות המפגש הראשון שלו מול מסי מאז שעזב את ריאל מדריד.
רגע לפני המשחק המסקרן, מאמן יובה אנדראה פירלו התייחס לכך: "נקבל במהלך היום את התוצאה הסופית ונדע האם יוכל לשחק, כולנו מחכים לזה. במשך 15 שנים רונאלדו ומסי עושים דברים גדולים, זו הפעם הראשונה שאני אפגוש את מסי כמאמן. היכולת של דיבאלה? הוא קצת עייף אבל זה טבעי, משחק מול בארסה יוציא מאיתנו את הטוב ביותר”.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
מסי, קאסמירו
מסי, קאסמירו
לאו מסי
(צילום: גטי אימג'ס)
המאמן הוסיף: "יש בברצלונה שחקנים גדולים, כולם יודעים את זה. יהיה קשה אבל זה משחק גדול ונבוא נחושים. יש לנו הזדמנות גדולה לשחק מול מועדון מהטופ ונוכל למדוד את הכוח שלנו".
כזכור הפורטוגלי נדבק לפני שבועיים בזמן ששהה עם נבחרתו והחמיץ את המשחק מול שבדיה בליגת האומות. למרות שהיה אמור להישאר בפורטוגל בבידוד למשך 14 ימים, החליט לשוב לטורינו במטוסו הפרטי ועורר סערה במולדתו. לאחר מכן התברר כי קיבל אישור לכך מהרשויות באיטליה.
3 צפייה בגלריה
אנדראה פירלו
אנדראה פירלו
אנדראה פירלו
(צילום: רויטרס)
לפני כמה ימים ערך בדיקה נוספת ולפי הדיווחים באיטליה, עדיין לא החלים, כמו גם הקשר האמריקאי ווסטון מקני. נהלי אופ"א קובעים כי שחקן חייב להימצא שלילי שבוע לפני משחק במסגרת אירופית, אלא אם הוא אסימפטומי ובמצב כזה יש לו אישור להציג בדיקה שלילית יממה לפני.
למעשה המשחק האחרון של רונאלדו במדי יובה נערך לפני חודש, אז כבש צמד ב-2:2 מול רומא בליגה. בהיעדרו, האלופה האיטלקית פתחה ברגל ימין את ליגת האלופות כשניצחה 0:2 את דינמו קייב בחוץ, הודות לצמד של אלבארו מוראטה.
פורסם לראשונה: 16:38, 27.10.20