מדריד חוגגת עוד אליפות של ריאל - ה-34 בתולדות המועדון והראשונה מאז שנת 2017. אמנם ברצלונה נוצחה 2:1 על ידי אוסאסונה, כך שבכל מקרה ריאל הייתה זוכה בתואר, אבל ה-1:2 על ויאריאל רק עשה את זה יותר מתוק.
אוהדי ריאל לא באמת יכלו לחגוג בשל מציאות הקורונה, אבל אלפים כן יצאו לרחובות ושמרו על הסדר. הם שרו, הניפו דגלים וצעיפים ובעיקר לעגו לבארסה. בתקשורת, גם של מדריד וגם זו בקטאלוניה, עשו כבוד לריאל. "אליפות היסטורית", נכתב מ"מארקה". ב"אס" הלכו על כותרת פשוטה: "הם הגיעו ל-34 (מספר האליפויות של הקבוצה)".
5 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
"יישאר בריאל כל החיים". ראמוס ברגע אינטימי עם הגביע
(צילום: EPA)
קפטן ריאל, סרחיו ראמוס, היה הראשון שניצב בסיום מול מצלמות הטלוויזיה והחמיא בעיקר לאיש אחד: זינדין זידאן. "כל דבר שהוא נוגע בו הופך לזהב", התמוגג ראמוס. "הוא המפתח. אנחנו מאמינים בו ובעבודה שלו. בכל פעם שהוא מגיע, מה שהוא נוגע בו, יש לו יד של קדוש. הוא מיוחד".
5 צפייה בגלריה
זידאן והגביע
זידאן והגביע
זידאן וגביע האליפות של ריאל. "הליגה הספרדית לא פשוטה"
(צילום: AFP)
ומה היה לזידאן להגיד? "אני מאושר מאוד בשביל החבורה הזו של האנשים, שהם עבורי יותר מאשר שחקנים", סיפר 'זיזו'. "אני שמח יותר מאשר כשזכינו בליגת האלופות. ליגת האלופות היא ליגת האלופות, אבל הליגה הספרדית לא פשוטה. אלה 38 משחקים".
כך נראו חגיגות האליפות של אוהדי ריאל
נשיא ריאל, פלורנטינו פרס, הבטיח בסיום כי ראמוס לא יעוזב את ריאל. "הוא הולך להישאר פה כל חייו", הצהיר. "האוהדים יכולים להירגע. הוא מנהיג מרשים. הקבוצה קרובה לליבו והרבה שחקנים מקשיבים לו".
"הם הגיעו ל-34". שער ה"אס"
פרס פירגן גם לקארים בנזמה, שכבש העונה 21 שערים וייבחר כמעט בוודאות לשחקן העונה בספרד: "כולם היו טובים, אבל בייחוד קארים". וכמובן אי אפשר שפרס לא יחמיא לזידאן: "הוא ברכה שנפלה לנו מהשמיים ואנשים יכולים להגיד מה שהם רוצים עליו. הוא ממשיך לזכות לנו בתארים".

קורטואה: "אוהדי בארסה אמרו לי לסתום את הפה"

ויש כאלה שבחרו לעקוץ את ברצלונה. אחד מהם הוא שחקן העבר של ריאל, גוטי: "כולם יודעים מי זה מסי ומה המספרים שלו, אבל נכון היום קארים בנזמה טוב ממנו. צריך לשבת בבית מול הטלוויזיה ולראות שמסי בתקופה האחרונה לא כמו שהיה פעם".
5 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
ראמוס מקבל את התואר
(צילום: EPA)

5 צפייה בגלריה
זידאן באוויר
זידאן באוויר
זידאן באוויר
(צילום: AFP)
5 צפייה בגלריה
זידאן, ראמוס והגביע
זידאן, ראמוס והגביע
זידאן, ראמוס והגביע
(צילום: gettyimages)
גם תיבו קורטואה שלח מסר לאוהדי ברצלונה: "הם אמרו לי לא פעם אחת העונה לסתום את הפה. לחזור מפגרה של חודשיים ולנצח 10 משחקים ברציפות...זה משהו מדהים. היה לי ביטחון בכל אחד מהשחקנים בקבוצה".
פורסם לראשונה: 00:54, 17.07.20