מילאן הובסה, אבל זלאטן איברהימוביץ' מוצא שוב זמן לספק כותרות. השבדי עקץ אתמול (שבת) את דובאן ספאטה, שכבש את השער השלישי של אטאלנטה אשר ניצחה את הרוסונרי 0:3.
מצלמות הטלוויזיה קלטו את "איברה" פולט לעבר הקולומביאני: "כבשתי יותר שערים מאשר מספר המשחקים שאתה שיחקת בכל הקריירה". ספאטה התעלם מהדברים והפנה את גבו לעבר יריבו.
2 צפייה בגלריה
זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ'
מספק כותרות גם כשהוא מפסיד. זלאטן איברהימוביץ'
(צילום: AFP)
בעקבות המפלה הביתית נותרה אמנם מילאן במקום הראשון, אבל היתרון שלה כעת עומד על שתי נקודות בלבד. היא למעשה שמרה על מקומה בראש הטבלה רק בזכות התיקו 0:0 המאכזב של אינטר מול אודינזה. שתי הקבוצות יתמודדו מחרתיים (שלישי) בדרבי ברבע גמר הגביע האיטלקי.
אחרי המשחק נראה איברהימוביץ' מאוכזב מאוד והגיב: "הרבה דברים לא הלכו לנו כמו שצריך, תמיד צריך לנסות להשיג תוצאה טובה, ואין לי תירוצים כי הפעם לא עשינו את זה. עכשיו המטרה היא לצבור אנרגיות ולהתכונן למשימה הבאה. הפסדנו רק בשני משחקים ב-19 מחזורים, וזה לא רע. למרבה הצער, כאשר חסרים הרבה שחקנים אז אלו שמחליפים אותם חסרי ניסיון. זה לא תירוץ ואנחנו עובדים קשה ומקריבים את עצמנו. עשינו עבודה טובה עד עכשיו, אבל אליפות החורף לא אומרת שום דבר מבחינתנו. הקושי האמיתי מתחיל עכשיו".
2 צפייה בגלריה
דובאן ספאטה
דובאן ספאטה
התעלם והפנה לזלאטן את הגב. דובאן ספאטה
(צילום: EPA)
מריו מנדז'וקיץ', שהצטרף למילאן בחלון ההעברות הנוכחי, ערך הופעת בכורה. איברהימוביץ' עקץ גם אותו: "מריו לא אומר שום דבר. ניסיתי להגיד לו שלום באיטלקית, בסלאבית, ואז המאמן שאל אותו אם הוא רוצה להגיד משהו והוא אמר שלא. הוא לא מדבר הרבה, אבל זה בסדר, הוא מרוכז".
מאמן אינטר, אנטוניו קונטה, התפרץ כלפי השופט פאביו מארסקה בתיקו 0:0 מול אודינזה. המאמן זעם על כך שהשופט לא הרחיק את טוגאי ארסלן מהיריבה בצהוב שני אחרי עבירה קשה על רומלו לוקאקו וצעק לעברו: "למרות שיש VAR זה תמיד אתה". על לפי הדיווחים, השניים היו קרובים לעימות פיזי בירידה לחדרי ההלבשה והדבר נמנע רק לאחר שהאנשים שעמדו בסביבה הפרידו ביניהם.