ככה לא זוכים באליפות. עד לפני כשבועיים מילאן עשתה מה שהיא רוצה בליגה האיטלקית - ורצה לה בביטחה לעבר תואר אליפות ראשון מאז 2011. מאז היא ספגה הפסד ראשון, 3:1 ליובנטוס והערב (שבת) חטפה מכה קשה בדמות תבוסה ביתית, 3:0 מול אטאלנטה.
זלאטן איברהימוביץ' פתח בהרכב, אבל לא מצא את עצמו מול ההגנה של האורחת שעקצה בכל הזדמנות. כריסטיאן רומרו הבקיע את הראשון בדקה ה-26, יוסיפ איליצ'יץ' (53) הכפיל בפנדל ודובאן ספאטה חתם בדקה ה-77.
4 צפייה בגלריה
אטאלנטה חוגגת
אטאלנטה חוגגת
אטאלנטה חוגגת
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
זלאטן איברהימוביץ' תופס את הרגל
זלאטן איברהימוביץ' תופס את הרגל
לא עזר. איברהימוביץ'
(צילום: רויטרס)
אינטר, שקיבלה צ'אנס להיצמד ליריבה העירונית, איבדה נקודות בעצמה אחרי 0:0 מאכזב מול אודינזה. אנטוניו קונטה העצבני איבד עשתונות לקראת הסיום והורחק.
רומא קיבלה ארבעה ימים כדי לחשוב על ההדחה הכואבת מהגביע האיטלקי, שהסתיימה בהפסד טכני לספציה (3:0) לאחר שהקבוצה ביצעה בהארכה חילוף אחד יותר מדי ועברה על החוקים. התוצאה בסיום הייתה 4:2, אז היא הייתה מודחת בכל מקרה, אך לשמחתה פגשה הערב את אותה ספציה - והשיגה נקמה עם 3:4 דרמטי בליגה האיטלקית.
הרומאים כמעט איבדו יתרון של 1:3 אחרי שבורחה מיוראל (17, 52) וריק קארסדורפ (55) העלו אותה ליתרון מבטיח, ורוברטו פיקולי רק צימק (24). הברזילאי דייגו פריאס החזיר את ספציה למשחק עם שער (59) ובישול לדניאלה ורדה (90), אך המילה האחרונה הייתה שייכת ללורנזו פלגריני (כבש מולה גם בגביע), שקבע 3:4 בדקה ה-92.
4 צפייה בגלריה
לורנזו פלגריני חוגג
לורנזו פלגריני חוגג
לורנזו פלגריני חוגג
(צילום: EPA)
4 צפייה בגלריה
שחקני רומא בטירוף
שחקני רומא בטירוף
שחקני רומא בטירוף
(צילום: AFP)
זה היה ניצחון סופר-חשוב לחבורה של פאולו פונסקה במחזור ה-19, שחוץ מההדחה מהגביע הובסה מול לאציו בדרבי (3:0) במחזור האחרון, והייתה חייבת שלוש נקודות כדי שהחבורה המובילה לא תברח לה. היא כרגע שש נקודות ממילאן הראשונה ושלוש מאינטר השנייה, אבל יש לה משחק עודף.
במשחק נוסף ניצחה פיורנטינה את קרוטונה 1:2. ג'יאקומו בונאבנטורה הבקיע את הראשון (20), דושאן ולאחוביץ' הכפיל (32) וסימי רק צימק לאורחת (66).
פורסם לראשונה: 18:27, 23.01.21