ריאל מדריד יצאה המנצחת הגדולה בקלאסיקו היום (שבת) אחרי 1:3 משכנע על ברצלונה בקאמפ נואו. זה היה הפסד ליגה שני ברציפות של בארסה, שמאמנה רונלד קומאן ממש לא היה מרוצה מהשיפוט.
"ההחלטה לשרוק לפנדל הייתה לא ברורה. אני לא מבין את ההחלטה של השופט", אמר קומאן המאוכזב בסיום. "לא הייתה אפילו פעם אחת שה-VAR היה לטובתנו. יש הרבה דוגמאות. פנדל על מסי במשחק נגד סביליה, כרטיס אדום שהגיע לחטאפה, הפנדל היום – דברים כאלו תמיד קורים ברחבה".
3 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס מוכשל ברחבה
סרחיו ראמוס מוכשל ברחבה
היה או לא היה? סרחיו ראמוס מוכשל ברחבה
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
רונלד קומאן
רונלד קומאן
ביקורת חריפה. רונלד קומאן
(צילום: getty images)
המאמן ההולנדי המשיך בביקורות נגד השיפוט: "זה לא היה פנדל, ה-VAR תמיד נגד ברצלונה, זה יכול להיות כלי טוב אם משתמשים בו נכון. לא אדבר על זה יותר, אבל אין ספק שזה היה גורם מכריע במשחק".
עוד אמר: "התוכנית שלנו הייתה להיות בשליטה במגרש ולנצל את המהירות של אנסו פאטי, ובכך אני חושב שהיינו טובים. כשנקלענו לפיגור, ניסינו ליצור מצבים עם מי שהיו לנו על הדשא. ואז עם החילופים התחלנו להיות יותר דומיננטים ומהירים באגפים, זה היה סיכון, אבל זה לא משנה אם מפסידים 2:1 או 3:1. למרות שהפסדנו שני משחקים ברציפות, אני לא חושב שאנחנו צריכים להיות יותר מדי מודאגים, זו רק תחילת העונה ואני עושים עבודה טובה".
3 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
"זה היה פנדל ברור". סרחיו ראמוס חוגג בסיום
(צילום: getty images)
סרחיו ראמוס, מי שהוכשל ברחבה על ידי קלמון לנגלה וגם בעט את הפנדל פנימה, חשב אחרת לחלוטין: "זה היה פנדל ברור, לנגלה תפס אותי כשניסיתי לקפוץ. לבקר את השופט על החלטה כל כך ברורה זה פשוט לא הוגן כלפיו".
סרחיו בוסקטס: "היו לנו ציפיות גדולות למשחק הזה. הגענו אליו טוב. שיחקנו טוב במחצית הראשונה והגענו למצבים במחצית השנייה. הפנדל היטה את המשחק לטובתם. ה-VAR? זה קשה. במשחקים יש הרבה מקרים כמו זה (ההכשלה על ראמוס). בעיניי זה היה עונש חמור מדי לשרוק לפנדל".