לא מספיק מדברים על רוברט לבנדובסקי, שרושם עונה פנטסטית אפילו בסטנדרטים שלו. היום (ראשון) החלוץ הפולני הנפלא גם רשם ציון דרך מרשים כשהגיע ל-500 שערים בקריירה, אחרי שכבש את השני של באיירן מינכן ב-0:4 על שאלקה בבונדסליגה. האלופה גם הגדילה את הפער בפסגה לשבע נקודות.
לבנדובסקי מצטרף לכריסטיאנו רונאלדו, שהפך בשבוע שעבר לשיאן ההבקעות בהיסטוריה (760), לאו מסי וזלאטן איברהימוביץ', כאחד מארבעת השחקנים הפעילים שהגיעו לציון הדרך. זה היה השער ה-23 שלו ב-18 מחזורים (מלך השערים כמובן) והשביעי ברציפות בליגה. אל זה תוסיפו שלושה שערים שכבש העונה בליגת האלופות. מטורף.
2 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי חוגג את השער ה-500
(צילום: גטי אימג'ס)
הצטרף למועדון של הגדולים
2 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי ותומאס מולר חוגגים
רוברט לבנדובסקי ותומאס מולר חוגגים
רוברט לבנדובסקי ותומאס מולר חוגגים
(צילום: גטי אימג'ס)
במשחק עצמו היו שני מצטיינים מלבד לבנדובסקי - ג'ושוע קימיך שבישל שלוש פעמים (אחד לפולני בדקה ה-54) ותומאס מולר שכבש צמד (33, 88). דויד אלאבה חתם את חגיגת השערים בדקה ה-90.
מונס דאבור לא פתח בהרכב הופנהיים ב-0:3 של קבוצתו על פ.צ קלן. הישראלי נכנס בדקה ה-82 במקומו של אנדריי קראמריץ', שהבקיע צמד בפנדלים (7, 75). כריסטוף באומגרטנר כבש את השני (28). אנתוני מודסטה הצרפתי החמיץ פנדל (78) מהעבר השני.
זה היה הניצחון השני ברציפות של הופנהיים שתפגוש את באיירן במחזור הבא, ותרצה לשחזר את ה-1:4 הגדול על האלופה בסיבוב הקודם. דאבור כבש אז את השער השני.