באנגליה עסוקים בעיקר בקרב המתוקשר בין ז'וזה מוריניו לגארת' סאות'גייט ועל רצונו של מאמן נבחרת אנגליה ש'המיוחד' לא ישתף יותר מדי את הארי קיין, אבל הצהובונים השונים בממלכה כמובן הקדישו מקום גם ל-2:7 המוחץ של טוטנהאם על מכבי חיפה בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית.
הכתבים המכסים את טוטנהאם צייצו אמש כי מוריניו איחר למסיבת העיתונאים שאחרי המשחק בשל סיבה מוזרה למדי: "שחקני מכבי חיפה ביקשו להצטלם איתו".
5 צפייה בגלריה
ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו
אפשר תמונה? מוריניו
(צילום: רויטרס)
אחד הציוצים לגבי האיחור של מוריניו למסיבת העיתונאים
מוריניו לא ציין זאת במסיבת העיתונאים עצמה, אלא התייחס למשחק וכמובן לרכש הצפוי למועדון. "לא שיחקנו טוב", הפתיע מנג'ר התרנגולים. "זה היה משחק מוזר, יותר מדי פתוח. לדעתי, הם (מכבי חיפה) שיחקו יותר מדי בהרפתקנות מול יריבה בסדר גודל כזה והענשנו אותם".
"מצד שני", הוסיף מוריניו. "לא היינו מספיק יציבים. לא לחצנו את הכדור טוב. עם השערים המוקדמים שכבשנו, השחקנים איבדו קצת מהריכוז. בסופו של דבר, עלינו לשלב הבתים, העבודה נעשתה. לא פגשנו יריבות חזקות, אבל זה תמיד קשה במשחק נוקאאוט".
5 צפייה בגלריה
הארי קיין חוגג עם חבריו
הארי קיין חוגג עם חבריו
שמר את הכדור או לא? קיין חוגג מול מכבי חיפה
(צילום: getty images)
5 צפייה בגלריה
ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו
מוריניו על הקווים
(צילום: AFP)
מוריניו דיבר גם על הארי קיין, שכבש שלושער מול הירוקים: "הוא כבש כל כך הרבה פעמים בקריירה שלו שלושער, כך שאני לא חושב שהוא אפילו שמר את כדור המשחק מול מכבי חיפה (בסוף הוא כמובן כן לקח)". על דלה עלי, שנמצא בדרך החוצה מהמועדון ועל פי דיווח פ.ס.ז' מעוניינת בו, אמר המנג'ר: "זה טוב בשבילו שהוא כבש. הוא נכנס טוב למשחק".
5 צפייה בגלריה
עיתון טוטנהאם
עיתון טוטנהאם
שער ה"מירור" עם משחק מילים למצטיינים מול חיפה
5 צפייה בגלריה
עיתון טוטנהאם
עיתון טוטנהאם
גם ה"דיילי אקספרס" שם את המשחק של טוטנהאם בכותרת הראשית
פורסם לראשונה: 05:37, 02.10.20