באמצע השבוע ברצלונה הודחה (כצפוי) מליגת האלופות אחרי שסיימה ב-1:1 בפארק דה פראנס מול פריז סן ז'רמן (5:2 בסיכום) בשלב שמינית הגמר. יכול מאוד להיות שלאו מסי, שכבש שער ענק באותו משחק, אך גם החמיץ פנדל בדקה קריטית, שיחק את משחקו האחרון במדי בארסה בצ'מפיונס, ועל פי דיווחים הוא עדיין נחוש לעזוב.
אך במועדון יש רוחות של תקווה ואמונה שאפשר לשכנע את הפרעוש להישאר, בטח לאחר בחירתו של ז'ואן לאפורטה כנשיא החדש-ישן. על פי "מונדו דפורטיבו" לאפורטה גיבש תוכנית שנועדה להשאיר את מסי בברצלונה ויציג אותה בפניו.
2 צפייה בגלריה
דמבלה בועט
דמבלה בועט
ניסיון אחרון לשכנע את מסי להישאר
(צילום: AP)
עיקרי התוכנית כוללים חוזה לשלוש שנים (מסי כרגע בן 33), אך עם קיצוץ בשכר, חלק מתוכנית ההבראה של המועדון שמנסה לכסות גרעון שעומד על יותר ממיליארד אירו.
מעבר לכך המטרה היא לחזק את הסגל בצורה מסיבית כדי להראות למסי שהקבוצה מסוגלת לחזור להתמודד שוב מול הגדולות של אירופה. בין השמות ניתן למצוא את מלך השערים של ליגת האלופות ארלינג הולאנד מדורטמונד, ובלם באיירן מינכן דויד אלאבה, שגם הוא כמו הארגנטינאי מסיים חוזה וכבר החליט לעזוב בקיץ את אלופת אירופה.
בנוסף, גם שמו של סרחיו אגוארו, חלוץ מנצ'סטר סיטי, עלה משתי סיבות. הראשונה: הוא יהיה שחקן חופשי ובארסה לא תצטרך לרכוש אותו מהסיטיזנס, והשנייה, והחשובה אפילו יותר: הוא נחשב לחבר קרוב של מסי, ובעזרתו יהיה ניתן להטות את הכף ולגרום לפרעוש לחדש חוזה.
2 צפייה בגלריה
נמצא בראש רשימת הקניות. ארלינג הולאנד
נמצא בראש רשימת הקניות. ארלינג הולאנד
נמצא בראש רשימת הקניות. ארלינג הולאנד
(צילום: רויטרס)
גם הכישרונות שכרגע נמצאים בקבוצה, דוגמת אנסו פאטי, פדרי ופרנקי דה יונג, אמורים לעזור במאמצי השיכנוע. אחרי הפרישה יוצע לו תפקיד של שגריר המועדון בארצות הברית במטרה לקשור אותו לברצלונה גם לאחר שיתלה את הנעליים.