האם זו הפציעה שתכריע את גורל האליפות בספרד? דאגה גדולה באתלטיקו מדריד, לאחר שלואיס סוארס נטש היום (שלישי) את אימון הקבוצה והתלונן על כאבים בשריר ברגלו.
עוד לא ברור מה חומרת הפציעה והאם מלך השערים העונה של הקולצ'ונרוס ייאלץ להיעדר לתקופה ארוכה. סוארס כבש העונה 19 שערי ליגה, כשרק ללאו מסי יש יותר כיבושים (23). ב"מארקה" מפרסמים כי סוארס ייעדר לפחות משלושה משחקים.
2 צפייה בגלריה
לואיס סוארס
לואיס סוארס
הפציעה שמדאיגה את אתלטיקו. סוארס כואב באימון
(צילום: EPA)
אתלטיקו מוליכה את הטבלה עם 66 נקודות, אחת יותר מברצלונה ושלוש יותר מריאל מדריד. ביום ראשון, כמעט בוודאות ללא סוארס, תתארח החבורה של דייגו סימאונה אצל בטיס. יממה לפני כן ייערך כמובן הקלאסיקו הגדול בין ריאל מדריד לברצלונה.
בכל מקרה, סימאונה קיבל תוספת חשובה לסגל, כשז'ואו פליקס, יאניק קראסקו וסטפן סאביץ' חזרו לאימונים. "אני יודע את הדרך ולא מפחד משום דבר", אמר סימאונה אחרי ההפסד האחרון של קבוצתו, 1:0 לסביליה. "עלינו להמשיך לעבוד קשה, להגביר את האינטנסיביות, כי זה חשוב יותר מכישרון. אליפות ספרד היא מרתון, זה תמיד קרב עד הסוף. תמיד זה היה עניין של שתיים, וכעת גם אנחנו מתחרים. עלינו למצוא את הדרך שהשחקנים יהיו במיטבם בסיום העונה".
בספרד, איך לא, מתמוגגים ממאבק האליפות הצמוד. "אתלטיקו החייתה את ברצלונה וריאל", נכתב ב"אס". בתקשורת הקטאלנית גם כן התלהבו, כצפוי. "אתלטיקו בידיים של הקבוצות שרודפות אחריה כעת וברצלונה תלויה בעצמה כדי להיות אלופה, לראשונה מאז 2020", נכתב ב"מונדו דפורטיבו". ב"ספורט" פירגנו לסביליה ש"פוצצה את הליגה".