מחר בערב (ראשון) ישודר הראיון המלא והמסקרן של לאו מסי שדיבר עם ג'ורדי אבולה מהטלוויזיה הקטלאנית. היום פורסמו חלקים ממנו ובהם כוכב ברצלונה מתייחס לתקופה הקשה שעבר בקיץ האחרון, המאמנים הבולטים ששיחק תחתיהם וההתמודדות עם התהילה.
"היום אני בסדר", הודה מסי, "זה נכון שלא היה לי פשוט בקיץ, עם ההודעה ההיא שאני מתכוון לעזוב את ברצלונה, וזה נגרר גם לעונה הנוכחית. אבל אני מוכן להתמודד עם מה שעתיד לבוא, אני מתרגש לגבי זה. אני יודע שהמועדון עובר תקופה קשה, גם באופן כללי וגם הקבוצה עצמה, אך אני מצפה לכך שנפתור את זה".
2 צפייה בגלריה
לאו מסי בפעלה
לאו מסי בפעלה
לאו מסי בפעלה
(צילום: AP)
הפרעוש גם חשף מי המאמנים הטובים ביותר ששיחק תחתיהם: "לפפ יש תכונה מיוחדת, הוא גורם לך לראות דברים בצורה מסוימת: איך להתכונן למשחקים, איך להתקיף ולהגן, איך לנצח. היה לי מזל שביליתי איתו הרבה זמן וגם עם לואיס אנריקה - שניהם הכי טובים שהיו לי. הם עזרו לי לצמוח מבחינה מקצועית וטקטית".
בחודש ינואר המתקרב ובא מסי יהפוך לשחקן חופשי ויוכל לנהל מו"מ עם כל קבוצה שיחפוץ, אבל לפי אבולה הארגנטינאי דווקא עשוי להפתיע את כולם ויעבור לארה"ב. "הוא אמר לנו שהוא לא דיבר עם אף קבוצה", סיפר אבולה, "אבל אחר כך הסוכן שלו הפתיע אותי כשגילה כי יכול להיות שמסי יגיע ל-אינטר מיאמי מה-MLS (דייויד בקהאם הוא בעלי הקבוצה)".
2 צפייה בגלריה
יחזרו לשתף פעולה במנצ'סטר סיטי?
יחזרו לשתף פעולה במנצ'סטר סיטי?
יחזרו לשתף פעולה במנצ'סטר סיטי?
(צילום: EPA)
לבסוף, מסי הודה כי הוא מתקשה עם התהילה: "יש לי מזל גדול וחוויתי הרבה דברים בחיי, אבל לפעמים הייתי מעדיף להיות אנונימי. הייתי רוצה ליהנות מדברים כמו ללכת לסופרמרקט, לקולנוע או למסעדה, במיוחד כשאני עם הילדים שלי".