זעם בריאל מדריד על מנהלת הליגה הספרדית בעקבות ההחלטה לקיים את המשחק מול אוסאסונה במגרש הקפוא בפמפלונה. למרות השלג הכבד קיבלו שחקני האלופה הוראה לעלות למגרש, סיימו בתיקו 0:0 ואיבדו שתי נקודות חשובות במאבק האליפות.
ההחלטה התקבלה למרות הסערה הכבדה השוררת בימים האחרונה והשלג שירד ברחבי המדינה. לעומת המפגש הזה נדחה העימות בין אתלטיקו מדריד לאתלטיק בילבאו. גם המשחקים בין לבאנטה לאייבאר ובין קאדיס לאלאבס, אשר היו אמורים להתקיים היום (א'), יתקיימו בסופו של דבר מחר כאשר מזג האוויר אמור להשתפר.
5 צפייה בגלריה
לוקאס ואסקס
לוקאס ואסקס
לוקאס ואסקס. ריאל מדריד התקשתה לתפקד בתנאים הקשים
(צילום: AFP)
מלבד התוצאה, השחקנים נתקלים כעת בבעיה נוספת, מכיוון שאינם יכולים לחזור כעת למדריד אחרי שנמל התעופה "ברחאס" נסגר, כמו גם דרכי התחבורה האחרות. הם הצליחו להגיע לפמפלונה פחות מ-24 שעות לפני המשחק בתום מסע מפרך בו נתקעו שעות ארוכות בדרכים.
"מצער אותי מה שמנהלת הליגה עשתה", הגיב בסיום השוער תיבו קורטואה. "זה משהו שהיה ידוע קודם. ברור שיכולנו לשחק, אבל לא יכולנו להיות במיטבנו בתנאי המגרש האלה וצריך לזכור שאנחנו בני אדם, לא בובות מריונטה ולא הצגה שצריכה לתפקד בכל מצב".
5 צפייה בגלריה
אדן הזאר
אדן הזאר
גם אדן הזאר לא הרגיש בנוח
(צילום: AP)
הבלגי הוסיף: "עשינו את מה שביקשו מאיתנו ועלינו אחרי שאמרו לנו שאם לא נעלה יורידו לנו שלוש נקודות, אבל אני לא חושב שזה היה נכון מבחינת הביטחון של השחקנים. עשינו מאמץ גדול, אבל צריך להתחשב בכל הנושא הלוגיסטי ובכך שאנחנו גם אמורים לשוב הביתה. במשחקים מהסוג הזה צריך לנצח כדי לזכות באליפות ולפחות שמרנו על שער נקי כדי לצאת עם נקודה".
גם המאמן זינדין זידאן התלונן: "זה לא היה כדורגל, היו צריכים לדחות את המשחק הזה. עשינו את מה שאנחנו יכולים, אבל זה היה מאוד מסובך ועכשיו אנחנו לא יודעים אם נחזור למדריד ביום שני או שלישי". משחקה הבא של הקבוצה יהיה ביום חמישי מול אתלטיק בילבאו בסופר קאפ.
5 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
"עשינו את מה שיכולנו". זינדין זידאן
(צילום: רויטרס)
ב"מארקה" העבירו ביקורת על ההחלטה של זידאן להחליף את מרקו אסנסיו במחצית השנייה: "זה לא מובן, הוא היה הטוב ביותר בקבוצה".
5 צפייה בגלריה
מרקו אסנסיו
מרקו אסנסיו
מרקו אסנסיו. ב"מארקה" לא הבינו מדוע הוחלף
(צילום: AP)

קומאן: "הביטחון עלה, קשה מאוד לנצח אותנו"

בברצלונה חגגו אחרי ה-0:4 על גרנאדה בחוץ, שהיה הניצחון השלישי ברציפות של הקבוצה. המאמן רונאלד קומאן: "השתפרנו מאוד בזמן האחרון וזה נותן לנו המון ביטחון. יצרנו הזדמנויות וגילינו יתרון ברור במגרש. זו עונה מאוד מסובכת מכל הבחינות ונילחם עד הסוף. כאשר אנחנו עולים ליתרון קשה מאוד לנצח אותנו".
על כך שהחליף במחצית השנייה את ליונל מסי בפעם הראשונה העונה אמר ההולנדי: "התוצאה הייתה לטובתנו בצורה ברורה וזו הייתה הזדמנות לתת מנוחה לשחקנים שמשחקים העונה הרבה דקות, על מנת שיגיעו רעננים יותר למשחקים הבאים".
5 צפייה בגלריה
רונאלד קומאן
רונאלד קומאן
הרשה לעצמו להחליף את מסי. רונאלד קומאן
(צילום: AP)
מסי כבש במשחק שני שערים ועלה לראש טבלת מלך שערי הליגה עם 11 כיבושים. אנטואן גריזמן, שכבש גם הוא צמד, אמר: "בארסה צריכה את ליאו והחשיבות והיעילות שלו שלו ביצירת הזדמנויות ידועה. תמיד שיחקתי היטב כשהייתי לידו והוא תמיד נותן את המקסימום".