סאגת חידוש החוזה של סרחיו ראמוס בריאל מדריד לא יורדת מהכותרות בספרד. "אס" מדווח שהסיבה שהבלאנקוס לא מוכנים להציע לקפטן והסמל שלהם את הסכומים שהוא רוצה היא מכיוון שהם צריכים עדיין לשלם לא פחות מ-30 מיליון אירו לגארת' בייל, שמושאל כרגע לטוטנהאם.
על פי הדיווח, התרנגולים כבר הודיעו לריאל כי אין בכוונתם לרכוש את בייל המאכזב בסיום העונה, ולכן הוא ישוב אוטומטית למדריד וקבוצתו של פלורנטינו פרס תהיה חייבת להמשיך ולשלם את משכורתו של הוולשי.
2 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
ראמוס. ריאל לא באמת רוצה שיישאר
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
גארת' בייל וז'וזה מוריניו
גארת' בייל וז'וזה מוריניו
בייל. אפילו מוריניו ויתר עליו
(צילום: AFP)
במקביל, בריאל מנסים למצוא אופציות נוספות להקטין את שכר השחקנים על מנת שיוכלו לרכוש שחקנים חדשים בקיץ. אחד מהם הוא אדן הזאר, ששוב פצוע (שיחק 25 אחוזים מכמות המשחקים האפשרית מאז שהגיע לספרד). הבלגי, שגרם למהומה בעקבות הכותרת שנתן השבוע: "פציעות הן לא סוף העולם, אני יכול עכשיו להיות יותר עם משפחתי", מרוויח 28 מיליון אירו לעונה בריאל, וככל הנראה יתבקש לקצץ בשכרו.
בריאל רוצים מאוד להחתים בקיץ את קיליאן אמבאפה, או את ארלינג הלאנד, במידה שהצרפתי יישאר בפריז סן ז'רמן, ובנוסף גם את אדוארדו קמאבינגה. דויד אלאבה, שצפוי להגיע גם כן לבלאנקוס, אבל בהעברה חופשית, דורש שכר של 22 מיליון אירו, מה שמקשה עוד יותר על התמרון של הנשיא פרס.