ברצלונה לא תרצה שבאיירן מינכן תזכה בליגת האלופות העונה. ולא רק בגלל ה-8:2 המהדהד שספגה ממנה אתמול ברבע הגמר בליסבון. מסתבר שזכייה של הבווארים בגביע עם האוזניים הגדולות תיאלץ את הקטאלנים לשלם לליברפול 5 מיליון אירו.
ערב בלתי נשכח בליסבון
ה"אס" הספרדי מפרסם כי בהסכם בו נמכר קוטיניו לברצלונה מליברפול, בינואר 2018 ותמורת 160 מיליון אירו, ישנו סעיף שמחייב את סגנית אלופת ספרד לשלם לאנגלים פיצוי כספי במידה והקשר הברזילאי יניף את התואר.
4 צפייה בגלריה
קוטיניו
קוטיניו
יזכה בגביע עם באיירן? קוטיניו חוגג, גריזמן מבואס
(צילום: AFP)

4 צפייה בגלריה
קוטיניו
קוטיניו
קוטיניו כובש את השער הראשון מתוך הצמד הפרטי שלו
(צילום: רויטרס)
מה שכמובן מצחיק הוא שקוטיניו לא שיחק העונה כלל בבארסה ומושאל לבאיירן. הוא היה אמור לחזור לקאמפ נואו בסוף יוני, אך בשל מגפת הקורונה והעונה שהתארכה לה, הברזילאי בן ה-28 נשאר באליאנץ ארינה ונראה מצוין.
קוטיניו היה מעורב העונה ב-19 שערים אצל האלופה הגרמנית בכל המסגרות (11 כיבושים ו-9 בישולים), כולל צמד ובישול אתמול בשמונה הדקות האחרונות. "לראות שחקן כמובו עושה את מה שהוא עושה בכמה דקות שנכנס כמחליף, זה רק מראת על העוצמה שיש לנו בסגל", הודה אתמול תומאס מולר אחרי שבאיירן הנחילה לבארסה את ההפסד הגבוה ביותר שלה מאז ה-8:0 לסביליה ב-1946.
4 צפייה בגלריה
מסי חוגג עם קוטיניו
מסי חוגג עם קוטיניו
היו ימים. קוטיניו ומסי בטירוף במדי בארסה
(צילום: AFP)

ישיבת הנהלה בהולה בברצלונה, גם הנרי מועמד

בינתיים שמח בברצלונה. ה"אס" מפרסם גם כי שחקנים בקבוצה כבר הבהירו להנהלה כי הועדון חייב ללכת לבחירות. אחד השחקנים אמר לא לייחוס: "האווירה מתוחה מדי, כולם שחוקים. זה לא ייפתר עם שחקן חדש או יותר, חייבים לרענן את הכול. אנחנו זקוקים לפנים חדשות, רעיונות חדשים, פרויקטים חדשים".
מאוריסיו פוצ'טינו הוא כמובן המועד המוביל להחליף את קיקה סטיין, כשדיווחים שונים כבר טענו כי הוא יפוטר רשמית בימים הקרובים. חלק מהשחקנים מעוניינים כי צ'אבי יצטרף ובכלי התקשורת בספרד הוזכר גם שמו של תיירי הנרי, שמאמן את מונטריאול אימפקט מה-MLS וכמובן כיכב בעבר בקאמפ נואו. בכל מקרה, ישיבת הנהלה בהולה נקבעה ליום שני בבוקר, בה ככל הנראה ייחרץ גורלו של סטיין.
4 צפייה בגלריה
תיירי הנרי מונאקו
תיירי הנרי מונאקו
יגיע לקאמפ נואו? הנרי
(צילום: AFP)