מילאן נותרה עוד שבוע בפסגת הסרייה א' ומי שעזר לה להשיג ניצחון נוסף - חמישי משישה מחזורים - היה כמובן זלאטן איברהימוביץ'. השבדי בן ה-39 סיפק אתמול (ראשון) שער ובישול, כולל מספרת אדירה בדקה ה-83 שקבעה 1:2 על אודינזה - הופעה שסידרה לרוסונרי 16 נקודות מ-18 אפשריות.
"יש לנו את אחד הסגלים הצעירים באירופה, זו אשמתי שהממוצע שלנו עלה", צחק זלאטן בסיום. "החבר'ה פה גורמים לי להרגיש צעיר יותר. הם כל כך רעבים, אף פעם לא מרוצים - לא במשחק ולא באימון. אני אקח את הלחץ והאחריות, הם לא צריכים להרגיש את זה. הם רק צריכים לעבוד, להאמין וללכת בדרך שלי. אנחנו משחקים טוב מאוד ואנחנו בדרך הנכונה, כולנו עובדים יחד".
5 צפייה בגלריה
זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ'
כוכב על גם בגיל 39. זלאטן
( צילום: gettyimages)
5 צפייה בגלריה
זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ'
מי יכול עליו (גם בטוויטר)? איברהימוביץ' חוגג
(צילום: gettyimages)
5 צפייה בגלריה
המספרת המדהימה של זלאטן איברהימוביץ'
המספרת המדהימה של זלאטן איברהימוביץ'
המספרת המדהימה
(צילום: AFP)
"השער שלי היה יפה, אבל מה שחשוב יותר זה הניצחון. שער ששווה שלוש נקודות במשחק קשה", הוסיף איברהימוביץ'. "כל משחק הוא כמו גמר עבורנו, אז נראה לאן נגיע. אני מקווה שהאוהדים יוכלו לשוב בקרוב כדי שהם ייראו את מילאן שלהם מקרוב, אנחנו רוצים לחלוק איתם את החוויה הזו".
"כשהגעתי לפני חצי שנה רצו להחתים אותי לחוזה ארוך יותר, אבל ביקשתי לחתום רק לחצי שנה", חשף השבדי. "אם אמשיך ככה, אגיד לפאולו מאלדיני (המנהל הטכני של מילאן) - 'אם לא תחתים אותי לעוד שנה, לא אמשיך לשחק. לעולם לא איבדתי את התשוקה שלי. יש את המנטליות, אני מאמין במה שאני עושה ועובד בכל יום".
הציוץ של זלאטן
ואי אפשר גם בלי ציוץ של זלאטן בחשבון הטוויטר שלו, בו הוא ממשיך לפאר את עצמו (ובצדק): "למה לרוץ כשאפשר לעוף". אגב, גם התקשורת האיטלקית הייתה בטירוף מהמספרת והגאזטה דלו ספורט בחר בכותרת הכל-כך מחייבת: " רגל האלוהים", שלושה ימים בלבד לאחר יום הולדתו ה-60 של דייגו מראדונה.
5 צפייה בגלריה
שער הגאזטה עם הכותרת המחייבת: "רגל האלוהים"
שער הגאזטה עם הכותרת המחייבת: "רגל האלוהים"
שער הגאזטה עם הכותרת המחייבת: "רגל האלוהים"

"המופע של כריסטיאנו"

התקשורת בארץ המגף היללה גם את כריסטיאנו רונאלדו, שהתאושש מהקורונה, חזר למגרשים, עלה כמחליף מול ספציה וכבש צמד ב-1:4 הקליל. "המופע של CR7", הכריז "טוטוספורט" בכותרת הראשית שלו. ב"קוריירה דלו ספורט" נכתב: "הוא פשוט לא נגמר".
"אני אומר לכם: כריסטיאנו חזר", חגג בסיום הפורטוגלי. "זה הדבר הכי חשוב. חזרתי לעשות את מה שאני הכי אוהב, לשחק כדורגל. הסרייה א' היא ליגה תחרותית. מילאן עושה עבודה טובה, גם לאציו ונאפולי. אנחנו צריכים לעבוד קשה".
5 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
אין עוד מלבדו. רונאלדו
(צילום: EPA)
מאמן יובה, אנדראה פירלו, סיכם: "רצינו לנצח וכריסטיאנו עזר לזה לקרות. הוא משתפר וחיכינו לו, גם פאולו דיבאלה משתפר. נראה איך כולם ירגישו בימים הקרובים".