"אחרי שכבשנו את שער השוויון התחלנו לעשות את מה שרצינו ואז הכל היה שונה, ריאל מדריד תילחם עד הסוף כמו תמיד". מגן הבלאנקוס, מרסלו, אופטימי לקראת הגומלין מול צ'לסי בשבוע הבא למרות התיקו 1:1 בין שתי הקבוצות בספרד במשחק הראשון.
שער החוץ שכבש כריסטיאן פוליסיק מעניק יתרון לבלוז בגומלין, אבל המגן הברזילאי הבהיר: "ידענו שזה יכול לקרות, אבל יש עוד משחק. אנחנו בסדר ויודעים מה לעשות. משחק הגומלין יהיה סיפור שונה. צריך להתרגל להכל וגם היום היה משחק קשה כמו תמיד, אבל אנחנו רגועים".
4 צפייה בגלריה
מרסלו ובנזמה מאוכזבים
מרסלו ובנזמה מאוכזבים
מרסלו ובנזמה מאוכזבים
(צילום: EPA)
4 צפייה בגלריה
מרסלו מול ג'ורג'יניו
מרסלו מול ג'ורג'יניו
מרסלו מול ג'ורג'יניו
(צילום: AP)
מרסלו התייחס לנעדרים הרבים בסגל של קבוצתו: "יש לנו יותר מ-25 שחקנים ויש מי שיעזור. אנחנו עובדים כל השנה. אני שמח שקארים בנזמה הבקיע".
גם זינדין זידאן מאמין שריאל מדריד תעלה לגמר. "אנחנו טובים כאשר אנחנו מגיעים למגרש של היריב ומפעילים עליו לחץ", אמר המאמן. "אנחנו מתמודדים מול קבוצה טובה שלא ספגה ב-16 משחקים מתוך 20. מיליטאו הציג משחק גדול, אבל כמו כולם. היה לנו קשה להיכנס למשחק ב-25 הדקות הראשונות, אבל אחר כך השתפרנו. המחצית הראשונה שלנו לא הייתה מהטובות ביותר, אבל התוצאה צודקת. עשינו מאמץ עצום ואני שמח בשביל השחקנים שאנחנו בתמונה. עכשיו אנחנו צריכים להגיע ללונדון בשביל לכבוש. הלוואי שסרחיו ראמוס יוכל לשחק איתנו בגומלין, אבל הוא עדיין לא חזר להתאמן ואנחנו עוד לא יודעים. אני רוצה שכל השחקנים יעמדו לרשותנו".
4 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
"המחצית הראשונה - לא מהטובות ביותר". זינדין זידאן
(צילום: AFP)
מנג'ר צ'לסי, תומאס טוכל: "היינו צריכים להכריע את המשחק במחצית הראשונה. לא היינו החלטיים ברחבה שלהם ולא היה לנו מזל. אנחנו מאמינים בעצמנו ובמה שאנחנו צריכים לעשות במשחקים ברמה גבוהה. סבלנו מעייפות מכיוון שהיו לנו רק שני ימי מנוחה וראו את זה במחצית השנייה, עכשיו יש לנו עוד יום מנוחה ונהנה ממנו. נצטרך להילחם בגומלין על כל סנטימטר. התגוננו היטב, אבל זה נורמלי שהחלוצים רוצים להבקיע".
4 צפייה בגלריה
תומאס טוכל
תומאס טוכל
"לא היינו החלטיים". תומאס טוכל
(צילום: רויטרס)
ב"מארקה" שמרו על אופטימיות למרות התוצאה המאכזבת וכתבו בכותרת: "ריאל מדריד בחיים". ב"אס" ציינו את היכולת המצוינת של אדר מיליטאו והודו שהיריבה הייתה טובה יותר.
פורסם לראשונה: 00:02, 28.04.21