ברק בכר התלבש בחגיגיות למשחק הבכורה הרשמי שלו כמאמן הכוכב האדום בלגרד: חולצת טריקו כחולה כהה ומעליה ז'קט כחול בהיר יותר, ג'ינס, ונעליים כחולות שרק יצאו מהנייר המרשרש של הקופסא. הבעת פניו ושפת גופו העידו יותר על תיקו אפס מאכזב מאשר נצחון משכנע של 0:5 בבכורה של הקבוצה שלו על וויבודינה. בסיום המשחק הוא נעמד מחוץ לחדרי ההלבשה, מתחת לארבעה פרוז'קטורים קטנים ובגבו ללוח אדום ועליו כל מפרסמי הקבוצה והסביר על הפער בין התוצאה לבין ההרגשה.
"ברור שטוב לנצח, ולהבקיע חמישייה בלי לספוג", אמר בכר, "המחצית הראשונה לא הייתה כמו שרציתי שנשחק ולמזלנו היא התפתחה לטובתנו עם פנדל, כרטיס אדום ושער עצמי. היינו לא מאורגנים, לא קבוצתיים ולא ייצרנו מספיק הזדמנויות. אבל זה גם משחק ראשון רשמי, בבית, עם הרבה ציפיות, ואני חושב שלהרבה שחקנים היו רגליים כבדות. במחצית, עודדתי את השחקנים, אמרתי להם שהם חייבים לשחק הרבה יותר טוב, ללחוץ, להעז, להיות אגרסיביים".
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר.לא מרוצה מהיכולת במחצית הראשונה
(צילום Dragan Tešić/Nikola Mitić/Crvena zvezda)
בכר הוסיף: "חייבים לתת בחזרה לקהל שנתן היום תצוגה מדהימה של עידוד. ובאמת החצי השני היה הרבה יותר טוב, אבל עדיין יש הרבה הרבה מקום לשיפור. אנחנו חייבים לשחק בשביל האוהדים האלו. זאת דחיפה עצומה. ואנחנו חייבים לשחק בצורה כזו שיבואו עוד ועוד צופים".
בכר סיים את הראיונות. איש אחרי איש באו לחבק אותו ולברך על המשחק. "יש הרבה מקום לשיפור, אנחנו נהיה יותר טובים", בכר כמעט התנצל. הוא פנה לכיוון המשרד שלו שמשקיף על מגרש האימונים ושהה שם כמעט 45 דקות. לאחר מכן הוא חזר לחדר ההלבשה ושהה שם ביחד עם צוות האימון שלו שעה ארוכה. הם יצאו אחרי שכולם עזבו. יש משחק בשבוע הבא, צריך לעבוד.
3 צפייה בגלריה
בכר
בכר
יש משחק גם בשבוע הבא, וצריך לעבוד
(צילום: Dragan Tešić/Nikola Mitić/Crvena zvezda)
"קואץ' בכר נראה כאילו שהפסדנו", אמר לי אחד מעובדי המינהלה של המועדון, "אבל האמת היא שניצחנו חמש אפס לא בהילוך ראשון, אלא בלי להתניע את האוטו בכלל. מדהים לחכות לראות מה התקרה של הקבוצה הזו. שנים אנחנו מדברים רק על העבר של הקבוצה הזו. על אליפות אירופה ב-1991, על זה שהפנקקה הראשונה היתה במגרש הזה. השנה, כולם יודעים, אנחנו חוזרים לדבר על ההווה. ברק ישים סוף לנוסטלגיה".
השוער עומרי גלזר יצא ודיבר באופן מיוחד ל-ynet. "אני מאוד מרוצה. שמרתי על שער נקי, שיחקתי טוב בגובה ועזרתי עם הנעת הכדור ברגל", אמר גלזר, "אלו משחקים מאוד קשים עבור שער כשאין הרבה אקשן וצריך לשמור על עירנות, ואני צריך להתרגל לזה כי ככה יהיו רוב המשחקים שלנו בליגה. אם הייתי חוטף גול זה היה גומר אותי".
3 צפייה בגלריה
גלזר
גלזר
גלזר. "צריך לשמור על עירנות"
(צילום: Dragan Tesic/Crvena zvezda)
"אנחנו קבוצה מאוד איכותית, מאומנת, עובדים קשה, משתפרים, אבל ברור שיש הרבה מקום לשיפור. מה שקרה מאחוריי במחצית הראשונה עם הקהל זה צמרמורות. אנחנו חייבים לשמח אותם. הם הכוח. אנחנו חייבים לגרום להם להיות אפילו יותר מטורפים. זה היה חלק ממה שברק אמר לנו במחצית. הוא תמיד רוצה יותר, שנמלא את הפוטנציאל שלנו".
אתה אישית מרגיש בלחץ בגלל שהביאו אותך להחליף שוער שהיה פה קפטן ואגדה ואהוב הקהל במשך שש אליפויות "קודם כל תמיד יש ציפיות ותמיד יש לחץ, ולחץ זה דבר טוב, כי הוא דוחף אותך, גורם לך להיות יותר טוב. להיות יותר דרוך. אני לא חושב שאני מנסה להיכנס לנעליים של השוער הקודם. זה לא בגלל שהם יותר מדי גדולות בשבילי, אלא בגלל שאני רוצה לייצר את הנעליים שלי, למלא אותן בייחוד שלי".