קיליאן אמבאפה, הכוכב הכי גדול של נבחרת צרפת, סירב לקחת חלק ביום הצילומים של הטריקולור, המתוכנן למחר (שלישי). הסיבה, לפחות על-פי דיווח ברשת AFP, ההתנגדות של ההתאחדות הצרפתית לשנות את הסכם זכויות הפרסום עם השחקנים.
כבר במרץ האחרון יזם אמבאפה חרם על כמה מהספונסרים הגדולים של נבחרת צרפת, בטענה כי לא נחתם הסכם חדש איתו ועם חבריו השחקנים לקראת המונדיאל בקטאר שייצא לדרך בנובמבר.
2 צפייה בגלריה
אמבאפה
אמבאפה
כבר במרץ האחרון יזם חרם נגד חלק מהספונסרים של הנבחרת. אמבאפה
(צילום: AP)
אמבאפה וסוכניו טוענים כי תמונות של שחקנים מסוימים מופצות לתקשורת יותר מאחרים וגם רוצים שלשחקני נבחרת צרפת יהיו זכויות על המותגים ששמותיהם משויכים אליהם. רדיו מונטה קרלו ציין כי הצילום למחר היה אמור לכלול כמה מהספונסרים הראשיים של הנבחרת, מה שעלול ליצור דרמה של ממש.
מה שכן, אמבאפה כנראה יודע על מה הוא מדבר. באתר "ספורטיקו" ניתחו את שכרם של הכדורגלנים וקבעו: החוזה החדש של החלוץ, עליו הוא חתם אחרי סאגה ארוכה בקיץ, יהפוך אותו לכדורגלן שירוויח הכי הרבה כסף השנה: 105 מיליון דולר נטו לעונה, לא כולל החסויות השונות.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
עושה שרירים. אמבאפה
(צילום: getty images)
על פי הנתונים, כריסטיאנו רונאלדו מרוויח 53 מיליון דולר לעונה, אבל מקבל עוד 60 מיליון דולר מחסויות, מה שמעמיד אותו במקום השני עם 113 מיליון דולר בשנה לעומת 125 מיליון של אמבאפה ו-110 מיליון שירוויח לאו מסי. במקום הרביעי ניצב הצלע השלישי בטריו של פ.ס.ז', ניימאר, ומוחמד סלאח סוגר את החמישייה הראשונה.