במנצ'סטר סיטי מרוצים באופן כללי לאחר ה-1:1 אמש (רביעי) עם ר.ב. לייפציג במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות. אלופת אנגליה עלתה ליתרון משער של ריאד מחרז בדקה ה-27, אך לא הצליחה לנצל מספר מצבים טובים שהיו לה וראתה את המארחת משווה משער נגיחה של יושקו גבארדיול (70).
מצד אחד, הסיטיזנס יודעים שיכלו לצאת עם ניצחון ומקדמה משמעותית לקראת הגומלין באנגליה בעוד כשלושה שבועות. עם זאת, לאור ההשתלטות של לייפציג במחצית השנייה, בקבוצה של פפ גווארדיולה יודעים שהם יכלו לרדת מנוצחים.
2 צפייה בגלריה
שחקני מנצ'סטר סיטי עם פפ גווארדיולה
שחקני מנצ'סטר סיטי עם פפ גווארדיולה
שחקני מנצ'סטר סיטי עם פפ גווארדיולה
(Getty Images)
"היינו טובים ב-15-20 הדקות האחרונות, הגענו להזדמנויות טובות בשתי המחציות", אמר פפ בסיום. "נצטרך לעשות משחק טוב במנצ'סטר. אני מרוצה מהיכולת שהראינו לאורך כל המשחק - לא רק המחצית הראשונה".
המאמן המשיך: "לא עשינו את הצעד קדימה שהיינו צריכים לעשות במחצית השנייה, והם הפעילו לחץ גבוה יותר. חזרנו לעניינים אחרי השער שספגנו והיינו טובים ב-20 הדקות האחרונות. בסופו של דבר זו תוצאה טובה".
בתקשורת האנגלית אופטימיים לגבי הסיכוי של הסיטיזנס לעלות לרבע הגמר. "הסיכויים לטובתה", אמר שחקן העבר והפרשן ריו פרדיננד. "יש לה שחקנים שיכולים להכריע משחקים, והגומלין ייערך אצלה בבית. במחצית הראשונה סיטי הראתה שהיא טובה יותר מלייפציג, אבל השחקנים חייבים להוכיח את זה".

תחושת פספוס בלייפציג

מנגד, המארחת יצאה מהמשחק עם תחושה שיכלה לעשות יותר. לייפציג לא בדיוק הגיעה במחצית הראשונה, אבל יצאה אחרת לגמרי מחדרי ההלבשה לאחר ההפסקה והראתה שבהחלט יש לה מה לתת גם מול הקבוצות הגדולות ביבשת.
2 צפייה בגלריה
מאמן ר.ב. לייפציג מרקו רוזה
מאמן ר.ב. לייפציג מרקו רוזה
מרקו רוזה
(AFP)
"אלו היו שתי מחציות שונות לגמרי", אמר המאמן מרקו רוזה בסיום. "לא הופענו למחצית הראשונה, פשוט רדפנו אחרי הכדור והיינו מאוד רעים כשהוא היה אצלינו. במחצית השנייה הדברים נראו אחרת לגמרי. היינו טובים יותר עם הכדור, ניצחנו ביותר מאבקים פיזיים ושיחקנו כמו שרצינו. במחצית הראשונה, לא נראינו כמו קבוצה שמתאימה לרמת ליגת האלופות".
פורסם לראשונה: 07:31, 23.02.23