זה בקלות היה יכול להיות משחק בליגת האלופות, אבל המפגש מחר (חמישי, 22:00) באולד טראפורד בין מנצ'סטר יונייטד לברצלונה יהיה על כרטיס לשמינית גמר הליגה האירופית. השדים האדומים מגיעים אחרי ה-2:2 בקאמפ נואו ועל-פניו גם פייבוריטים במשחק הגומלין לאור יתרון הביתיות.
"יהיה משחק קשה מאוד", הודה מאמן בארסה, צ'אבי, במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות. "יונייטד היא אחת הקבוצות הטובות באירופה כרגע. בקאמפ נואו הם הראו אופי, מנטליות ותשוקה. אנחנו צריכים להוכיח את זה כעת. אולד טראפורד יהיה מלא ועם אווירה מחשמלת, לא יהיה לנו קל".
2 צפייה בגלריה
צ'אבי מעניק ללאו מסי את גביע שחקן החודש
צ'אבי מעניק ללאו מסי את גביע שחקן החודש
יחזרו לשתף פעולה? צ'אבי ומסי
(צילום: EPA)
"שתי הקבוצות במומנטום טוב", הוסיף צ'אבי. "אני מאמין שהם ילחצו אותנו יותר בעזרת הקהל הביתי, זה יהיה המשחק הכי טוב שאפשר לראות מחר". המאמן נשאל אם התייעץ לפני המשחק עם פפ גווארדיולה, מנג'ר מנצ'סטר סיטי ומי שהדריך אותו בברצלונה. "לא דיברתי איתו", ענה צ'אבי. "יש לי מערכת יחסים טובה מאוד איתו ואנחנו מדברים לעתים קרובות. הוא היה בימים האחרונים מרוכז במשחק שלו מול לייפציג בצ'מפיונס".
וכן, העיתונאים לא היו יכולים שלא לשאול את צ'אבי לגבי לאו מסי, שהגיע לחופשה בברצלונה. "מסי? אמרתי את זה יותר מפעם אחת: הדלתות תמיד פתוחות עבורו. זה יהיה תלוי בו, וגם במה שמתאים למועדון. הוא השחקן הכי טוב בהיסטוריה, אז הוא תמיד מתאים לכל קבוצה".
2 צפייה בגלריה
סרג'י רוברטו שחקן ברצלונה
סרג'י רוברטו שחקן ברצלונה
ימשיך בחוליית הקישור. סרג'י רוברטו
(צילום: AP)
צ'אבי ייאלץ מחר להסתדר ללא שניים מכוכביו הגדולים: פדרי הפצוע וגאבי המושעה. סרג'י רוברטו, שכבש מול קאדיס בליגה, אמור להמשיך בקישור יחד עם פרנקי דה יונג ופרנק קסייה. מהעבר השני, אריק טן האח יקבל בחזרה את מרסל סאביצר, שאמור לפתוח בקישור לצד קאסמירו.
טן האח דיבר גם הוא לקראת קרב הענקיות: "נצטרך לתת את ההופעה הטובה ביותר שלנו העונה כדי לנצח את ברצלונה. אנחנו עובדים קשה מאוד כדי להשתפר בכל אימון. אין לי מושג מה צ’אבי מתכנן. יש לו באמת קבוצה מצוינת ונצטרך לתת 100 אחוז כדי לעבור".