דני אלבס נעצר הלילה (בין חמישי לשישי) על ידי משטרת ספרד לאחר שאישה התלוננה כי תקף אותה מינית במהלך בילוי במועדון לילה בברצלונה. הברזילאי בן ה-39 נחקר בידי השוטרים והכחיש את החשדות המיוחסים לו.
כזכור, בשבוע שעבר בית המשפט בברצלונה הודיע רשמית כי פתח בהליכים נגד דני אלבס, שחקנה של נבחרת ברזיל וכיום בפומאס המקסיקנית בחשד כי תקף מינית בדצמבר האחרון צעירה במועדון לילה בספרד. "אני לא יודע מי האישה הזאת", אמר אז דני אלבס בריאיון לטלוויזיה הספרדית. "אני לא יודע מה שמה, אני לא מכיר אותה - לא פגשתי אותה מעולם".
2 צפייה בגלריה
דני אלבס מרוצה מעצמו
דני אלבס מרוצה מעצמו
בספרד פתחו בחקירה. דני אלבס
(צילום: AFP)
על-פי החשד, אלבס בן ה-39, ששיחק עם נבחרת ברזיל במונדיאל האחרון בקטאר (שם היא הודחה ברבע הגמר על-ידי קרואטיה), בילה לפני כשבועיים עם חברים במועדון לילה בברצלונה, כאשר צעירה התלוננה שאלבס הכניס את ידו לתוך תחתוניה. היא קראה לחבריה שהזעיקו את כוחות האבטחה במועדון, אך עד שהגיעו למקום אלבס כבר עזב את החדר בו התבצעה המעשה והכחיש את המיוחס לו.
הצעירה התלוננה במשטרת קטאלוניה ועברה בדיקה רפואית בבית החולים. אלבס הספיק בינתיים לחזור למקסיקו, ובראיון שנתן לפני מספר ימים טען שוב שלא היה כלום: "אני בכלל לא מכיר את האישה הזאת. איך אני יכול לעשות דבר כזה? היא פגעה במשפחתי".
2 צפייה בגלריה
דני אלבס
דני אלבס
דני אלבס
(צילום: AP)
תחנת רדיו מקומית בקטאלוניה טענה כי יש לה מידע בנושא ופרסמה כי "הצעירה ודני אלבס רקדו, פטפטו וצחקו. כשאחד מהם הלך לשירותים, השני הצטרף. אחרי זמן מה, הם יצאו יחד וחזרו לקבוצת החברים. רק כשדני אלבס וחבריו עזבו את המקום, הצעירה התחילה לבכות וטענה שהוטרדה מינית".
אלבס נחשב לשחקן המעוטר ביותר בתולדות הכדורגל העולמי, כשזכה ב-42 תארים לאורך הקריירה, בין השאר באיטליה, ספרד וצרפת. במהלך העונה שעברה חזר לברצלונה ורשם 17 הופעות בכל המסגרות, בהן כבש שער אחד ובישל ארבעה נוספים.
פורסם לראשונה: 12:27, 20.01.23