דרמה גדולה באנגליה: שחקנה של מנצ'סטר סיטי, בנג'מין מנדי, זוכה מאשמה ב-6 עבירות של אונס ועוד אחת של תקיפה מינית נגד נשים. זאת במהלך משפט מתוקשר שנערך כבר חמישה חודשים בבית המשפט בצ'סטר.
הכוכב הצרפתי, שזכה במונדיאל 2018 עם נבחרת צרפת, בכה כשהוקרא לו פסק הדין. יש לציין כי חבר המושבעים לא הצליח להגיע להחלטה בשני סעיפים אחרים בהם הוא מואשם: אונס של אישה נוספת וניסיון לאנוס אחרת.
2 צפייה בגלריה
בנג'מין מנדי
בנג'מין מנדי
זכאי. מנדי
(צילום: AFP)
האישומים נגד מנדי נגעו לתלונות משלוש נשים מעל גיל 16 על אירועים שקרו לכאורה בין אוקטובר 2020 ואוגוסט 2021. באותם אישומים תואר הצרפתי כ"טורף נשים שניצל את עושרו ותהילתו כדי לפתות נשים חזרה לביתו ולאנוס אותן כשהן אמרו לא או היו שיכורות מכדי להסכים". עוד נטען כי הוא נעל את הצעירות ב"חדר פאניקה" באחוזה המבודדת שלו והחרים את המכשירים הסלולריים שלהן. מנגד, המגן הצרפתי טען במשפט כי אותן נשים שהאשימו אותו באונס רצו לקיים איתו יחסי מין בהסכמה.
נאשם נוסף בתיק, לואי סאהה מאטורי (41), שעל-פי אותן נשים היה זה ש"סידר" אותן למנדי, זוכה אף הוא בשלושה אישומים של אונס. חבר המושבעים לא הצליח להגיע להכרעה בשישה אישומים נוספים נגדו, ארבעה מתוכם של אונס ותקיפה לכאורה.
2 צפייה בגלריה
בנז'מין מנדי נכנס כמחליף במשחק מול סוונזי
בנז'מין מנדי נכנס כמחליף במשחק מול סוונזי
מנדי בימיו במנצ'סטר סיטי
(צילום: רויטרס)
מנדי (28) זכה עם מנצ'סטר סיטי ב-3 אליפויות, גביע אחד ו-4 גביעי הליגה, והיה חלק מהסגל של נבחרת צרפת שזכתה, כאמור, בגביע העולם ב-2018.