אין הפתעות בסגל שפרסם היום (שלישי) מאמן נבחרת סקוטלנד, סטיב קלארק, לקראת המשחק החשוב במוקדמות המונדיאל בשבת הבאה מול ישראל בגלזגו. עבור הסקוטים, שמדורגים במקום השני בבית, מדובר במשחק בו הם יכולים לפתוח פער של ארבע נקודות על פני ישראל, שכרגע שלישית.
הסגל של קלארק תקף גם למשחק הנוסף של הסקוטים בחלון הנוכחי - מול איי פארו ב-12 באוקטובר. הסיפור העיקרי הוא חזרתו של קשר מנצ'סטר יונייטד, סקוט מקטומיניי, לסגל. הוא נעדר משלושת המשחקים של נבחרתו בספטמבר בגלל פציעה במפשעה. קלארק זימן כמובן גם שמות כמו צ'ה אדאמס מסאות'המפטון, קאלום מקגרגור מסלטיק, ראיין כריסטי מבורנמות' וקירן טירני מארסנל.
2 צפייה בגלריה
מנור סולומון מנסה לעבור את סקוט מקטומיניי
מנור סולומון מנסה לעבור את סקוט מקטומיניי
מקטומיניי מול סולומון. אחד הברגים החשובים בסקוטלנד חוזר לסגל
(צילום: AFP)
2 צפייה בגלריה
סטיב קלארק
סטיב קלארק
סגל חזק. קלארק
(צילום: gettyimages)
לסקוטלנד 11 נקודות ולישראל 10 אחרי שישה משחקים. אוסטריה רביעית עם 7 נקודות בלבד והפסידה כבר לישראל בסמי עופר ולסקוטלנד בווינה. דנמרק, אלא אם יקרה משהו באמת יוצא דופן, תסיים כאלופת הבית כשהיא מוליכה אותו עם 18 נקודות מ-18 אפשריות.
למי ששכח, כל 52 אלף הכרטיסים שהוצעו למכירה למשחק של סקוטלנד מול ישראל נחטפו תוך 48 שעות כבר לפני כחודש. המפדן פארק צפוי להיות מלא וזו אמורה להיות כמות הקהל הגדולה ביותר שסקוטלנד מביאה למשחק ביתי מאז המפגש עם סלובקיה באוקטובר 2017.
"דנמרק רמה מעל כולן בבית הזה, ולי לפחות זה היה ברור מהרגע הראשון. גם אם חלמנו על המקום הראשון בבית, צריך להיות ריאליים ולהתמקד במטרה להשיג את המקום השני", אמר קלארק אחרי ה-0:1 המרשים בווינה בתחילת החודש.