האם ניימאר בדרך לשוב לברצלונה? על פי העיתונאי הקטארי מבחוט אל-מארי, שהיה הראשון לדווח על המעבר של לאו מסי לאינטר מיאמי, זה אכן הולך לקרות. אל-מארי מקורב גם לבעלים של פ.ס.ז' נאסר אל-חלאיפי, וגם לנשיא בארסה ז'ואן לאפורטה.
למרות שמאמן אלופת ספרד צ'אבי אמר במהלך הקיץ כי ניימאר לא נמצא בתוכניות שלו, וכי הקטלאנים לא בונים על שובו, בעיתון מונדו דפורטיבו טוענים כי לאור עזיבתו הצפויה של עוסמאן דמבלה לפריז סן ז'רמן, בברצלונה מנסים מאחורי הקלעים להשיב את הכוכב הברזילאי, שעזב לפני שש שנים את קאמפ נואו לטובת המועדון הצרפתי. בנוסף, לאורך הקיץ שבו ועלו הדיווחים כי ניימאר מעוניין לשוב לברצלונה, עמה זכה פעמיים באליפות ספרד, שלוש פעמים בגביע המלך ועוד פעם אחת בליגת האלופות.
2 צפייה בגלריה
ישוב ללבוש את המדים של ברצלונה? ניימאר
ישוב ללבוש את המדים של ברצלונה? ניימאר
ישוב ללבוש את המדים של ברצלונה? ניימאר
(צילום: רויטרס)
עוד נטען, כי מאמנה החדש של אלופת צרפת, לואיס אנריקה, לא כל כך מתלהב מניימאר, ולא צפוי להילחם על הישארותו בפ.ס.ז'. כמו כן, באותו יום בו חשף לאו מסי כי בחר לעבור לאינטר מיאמי על פני חזרה לברצלונה, דיווח באתר Sport הקטלאני כי ניימאר הוצע לברצלונה, וכי הוא מוכן להפחית משמעותית בדרישות השכר שלו על מנת להשלים את הקאמבק לקבוצה.
הכל כמובן תלוי בהשלמת המעבר של דמבלה מברצלונה לפריז סן ז'רמן, כאשר הצרפתי כבר הודיע כי סגר את תנאיו בקבוצה של לואיס אנריקה. הפריזאים מעוניינים להשלים בקרוב את רכישת שחקן ההתקפה הצרפתי תמורת 50 מיליון אירו, בהתאם לסעיף השחרור בחוזהו מול בארסה.
2 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
לא מעט שמועות צצו במהלך הקיץ בנוגע ליעד הבא של הברזילאי
(צילום: Clive Rose/Getty Images)
במהלך הקיץ צצו מספר דיווחים ושמועות בהקשר ליעדו הבא של ניימאר, כולל מעבר אפשרי לניו יורק FC מה-MLS. הברזילאי כזכור נפצע בתחילת חודש מארס וגמר את העונה. מאז ועד עכשיו צצות כל הזמן שמועות על כך שהכוכב עשוי לעזוב את פ.ס.ז', עמה הוא נמצא בחוזה עד 2025. למרות שהוא חתום עם אלופת צרפת לעוד שנתיים, עתידו במועדון לא ברור, כשבנוסף להצעה מארה"ב דובר על חזרה אפשרות לברצלונה וגם על מעבר לאלופת אירופה מנצ'סטר סיטי, שזכתה בעונה החולפת בטרבל.
ניימאר החל את הקריירה שלו בסנטוס בברזיל, ובשנת 2013 עבר לברצלונה עמה זכה פעמיים באליפות ספרד (2014/15 ו-2015/16), שלוש פעמים בגביע המלך הספרדי (2014/15, 2015/16 ו-2016/17) ופעם אחת בליגת האלופות (2014/15). ב-2017 עבר לפריז סן ז'רמן, עמה זכה חמש פעמים באליפות צרפת ועוד שלוש פעמים בגביע, אך לא הצליח לזכות יחד עם הקבוצה בליגת האלופות.
ניימאר נחשב לכוכב הגדול של נבחרת ברזיל, במדיה ערך 124 הופעות במהלכן כבש 77 שערים. בברצלונה הוא כבש 68 שערי ליגה ב-123 הופעות, בעוד בפ.ס.ז' יש באמתחתו 82 שערים ליגה ב-112 משחקים.