הכוכב האדום בלגרד וברק בכר יתארחו מחר (רביעי) אצל ר.ב לייפציג במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים של ליגת האלופות. עד כה צברה קבוצתו של המאמן הישראלי נקודה אחת בלבד והיא ניצבת בתחתית בית 7. גם בסרביה יודעים שהסיכויים שלה לחזור עם נקודות מגרמניה רחוקים מלהיות גבוהים.
ב'אינפורמר' הסרבי אפילו הגדירו את היחסים שנותנים אתרי ההימורים לניצחון או תיקו של הכוכב (10.0, 7.0) משפילים. ב"ווינר" הישראלי, אגב, "מסתפקים" ביחס של 7.4 ו-5.8 בהתאמה.
1 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
אבל יש גם סיבות לאופטימיות. בכר
(צילום: האתר הרשמי של הכוכב האדום בלגרד)
"התחושה היא שכאילו מדובר במפגש בין קבוצת צמרת אירופית לקבוצה מליגת המשנה", נכתב עוד ב'אינפורמר' על המפגש נגד הקבוצה הגרמנית שמדורגת במקום השני בבית (3 נקודות). "אפשר לומר שזה לא הוגן עבור הקבוצה של ברק בכר אבל מצד שני אי אפשר להאשים אף אחד מלבד הכוכב האדום, שבמשחקים שלה בליגת האלופות עדיין נראית מרושלת. סיבה לאופטימיות? השער שכבשה הקבוצה נגד מנצ'סטר סיטי באיתיחאד. אם זה קרה נגד אלופת אירופה, זה יכול לקרות גם בגרמניה".
לאחר שמונה מחזורים בבונדסליגה, מדורגת לייפציג במקום החמישי עם חמישה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד, ולצד 19 שערי זכות ספגה קבוצתו של מרקו רוזה שבעה שערי חובה בלבד – הכי מעט בליגה יחד עם באיירן מינכן והמוליכה באייר לברקוזן של צ'אבי אלונסו. בליגת האלופות, לעומת זאת, לייפציג כבר ספגה ארבעה שערים אבל שלושה מתוכם בהפסד 3:1 למנצ'סטר סיטי.
הקבוצה של ברק בכר ועומרי גלזר אומנם צברה בסוף השבוע ניצחון ליגה שלישי ברציפות אבל התקשתה מאוד ב-2:3 על יאבור. היא איבדה יתרון פעמיים, ושער של יובאן מיאטוביץ' שעלה כמחליק בדקה ה-79 ככל הנראה הציל את המאמן הישראלי מפיטורים, אחרי שהפסיד כבר פעמיים העונה (בעונה שעברה הכוכב האדום לא הפסידה כלל).
לאחר עשרה מחזורים מדורגת הקבוצה במקום השני עם 24 נקודות, רחוקה ארבע נקודות מפרטיזן בלגרד של ביברס נאתכו שבמקום הראשון.
"מעטים בקבוצה של ברק בכר מאמינים שהם ינצחו בגרמניה", נאמר עוד בסרביה. "אבל כל אחד ואחד מהשחקנים שיהיו על המגרש יעשה הכל כדי להשיג איכשהו נקודה, מה שיפתח את הסיכוי למצוא מקום בשמינית הגמר".