המצב הביטחוני הקשה והמלחמה בעזה משפיעים כמובן על הספורט הישראלי, ובארץ וברחבי העולם מגיבים לדיווחים. גם היום (שלישי) ynet מביא לכם את כל העדכונים השוטפים בעקבות האירועים האחרונים.
13:00: כדורסלן העבר טל ברודי הביע את עמדתו ביחס למלחמה בחשבון הפייסבוק שלו: "מנהיגי חמאס נהנים מהחיים בקטאר בזמן ש-20-30 אלף מהחיילים שלהם עומדים להימחות מעל פני האדמה, לצערנו עם הרבה נזק משני. הם מנסים למנוע מתושבי עזה לעזוב את בתיהם, שעכשיו משמשים לפעילות טרור. לא אכפת להם, הם כבר גנבו את הכסף שהוענק לעם הפלסטיני והם חיים ברווחה בקטאר".
12:11: בפיב"א הוחלט כי בשל המצב הביטחוני, משחקי נבחרת הנשים בכדורסל נגד אירלנד (בית) ולטביה (חוץ), יידחו לחודש פברואר. שני המשחקים במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, היו אמור להתקיים במהלך חודש נובמבר.
2 צפייה בגלריה
מהדורת חולצת השחקן של מנשה זלקה
מהדורת חולצת השחקן של מנשה זלקה
מהדורת חולצת השחקן של מנשה זלקה
(צילום: באדיבות הפועל חדרה)
9:59: לאור הביקוש הרב, הפועל חדרה מוציאה מהדורה מיוחדת של חולצת משחק של הקפטן מנשה זלקה, שהתגייס למילואים. על החולצה מתנוסס דגל ישראל והיא כוללת את הכיתוב "ביחד ננצח".
8:36: המנהל הטכני של התאחדות הכדורגל הרומנית, מיכאי סטוצ'יטה, מעריך כי המפגש בין נבחרת ישראל לרומניה, שנקבע ל-18 בנובמבר, ייערך באצטדיון נייטרלי. "לדעתי אי אפשר יהיה לשחק בישראל השנה", אמר סטוצ'יטה. "מלחמה כזו שנמשכת כבר עשר שנים לא תיגמר תוך מספר ימים". על הלו"ז הצפוף של ישראל, שתשחק ארבעה משחקים בעשרה ימים: "אין ברירה, אי אפשר לשחק בדצמבר. זה הפתרון היחיד שמעשי".
2 צפייה בגלריה
גלוך
גלוך
המפגש בין רומניה לישראל יתקיים במגרש נייטרלי? גלוך
(צילום: Daniel MIHAILESCU / AFP)
8:02: שחקן אולימפיאקוס, קוסטאס פאפאניקולאו, הביע הזדהות עם מצבה של מכבי ת"א: "איך אפשר להתרכז בכדורסל כשאתה חושב על הדברים שקורים במולדת שלך? אם היה לי ילד שמשחק במכבי ת"א, הייתי שואל אותו כל רגע מה קורה. אנחנו חייבים לעזור למכבי ת"א בכל דרך אפשרית".
7:45: סוני ביל וויליאמס הניו זילנדי תקף פעם נוספת את ישראל. שחקן הראגבי לשעבר, שמאז פרישתו החל בקריירת איגרוף והתאסלם ב-2009, צייץ בחשבון הטוויטר שלו נגד הטענות שחמאס משתמש באזרחים בעזה כמגן אנושי: "מכונת התעמולה שמאחוריה התחבאו הפחדנים האלה מתחילה להתפורר. אנחנו, כבני אנוש, מחויבים לתמוך במאבק של הפלסטינים. אל תתבלבלו, זו לא מלחמה - זה רצח עם".
מאז תחילת המלחמה השווה וויליאמס את הפלסטינים לאוקראינים שנאבקים בפלישה הרוסית וטען ש"כמו שצריך לגנות את התקיפה ב-7 באוקטובר, צריך לגנות את רצח הפלסטינים ב-75 השנים האחרונות".
פורסם לראשונה: 09:14, 24.10.23