משחקי חצי גמר הליגה האירופית יהיו ללא נציגה אנגלית, לאחר שאתמול (חמישי) מנצ'סטר יונייטד נוצחה 3:0 בספרד על-ידי סביליה והודחה עם 5:2 בסיכום צמד המשחקים.
האמת, "נוצחה" יהיה קצת אנדרסטייטמנט לגבי יונייטד. היא ללא ספק הושפלה באחד המשחקים החשובים ביותר שלה העונה. וזו הייתה קריסה קולוסלית. טעויות של הארי מגווייר ודויד דה חאה סידרו ליוסף אן-נסירי צמד ו"מלכת הליגה האירופית" תפגוש את יובנטוס בקרב ענקיות בשלב הבא.
5 צפייה בגלריה
רשפורד
רשפורד
רשפורד לא רוצה להסתכל, רגע אחרי ההשפלה הגדולה
(צילום: Jose Breton / AP)
5 צפייה בגלריה
דה חאה
דה חאה
ספג את מרבית האש. דה חאה
(צילום: PAUL CHILDS / REUTERS)
"פשוט לא היינו מספיק טובים. נקודה", הודה בסיום מנג'ר יונייטד, אריק טן האח. "איבדנו את התואר, ואנחנו לא יכולים לשנות את זה. אנחנו צריכים לצפות למשחק הבא ביום ראשון, זו ההזדמנות הבאה שלנו" על היכולת של הקבוצה, אמר ההולנדי: "זה לא מקובל. הפסדנו בכל תיקול, הייתה להם יותר תשוקה, יותר רצון, יותר נכונות, קשה לנצח משחקים ככה. כולם יודעים שהדרישות והסטנדרט צריכים להיות גבוהים יותר במועדון כמו מנצ'סטר יונייטד".
שחקני העבר והפרשנים בממלכה קטלו, כצפוי, את שחקני יונייטד על הפיאסקו. "זה רק מראה שהסגל הזה לא מספיק טוב", אמר כוכב העבר של יונייטד, פול סקולס. "כשזה מגיע למאני-טיים, האיכות שלהם יורדת". אואן הארגריבס, שחקן יונייטד ונבחרת אנגליה בעבר, הוסיף: "אני לא חושב שאף אחד מאיתנו ראה את זה מגיע. יונייטד לא הייתה מוכנה למשחק הזה. סביליה שיחקה כאילו הכל על כף המאזניים. זה היה אסון".
5 צפייה בגלריה
"הטעות האומללה של הארי". שער ה"דיילי מייל"
"הטעות האומללה של הארי". שער ה"דיילי מייל"
"הטעות האומללה של הארי". שער ה"דיילי מייל"
5 צפייה בגלריה
יונייטד חוטפת. שער ה"מירור"
יונייטד חוטפת. שער ה"מירור"
יונייטד חוטפת. שער ה"מירור"
יונייטד, אגב, עדיין לא ניצחה את סביליה בכל חמשת מפגשיה אי פעם בגביעי אירופה השונים. בנוסף, זו השנה שנה השישית ברציפות שהקבוצה מודחת מאירופה על-ידי יריבה ספרדית. ב-2018 זה קרה בשמינית גמר ליגת האלופות נגד סביליה, ב-2019 ברבע גמר האלופות מול ברצלונה, ב-2020 שוב מול סביליה, ב-2021 בגמר האירופית מול ויאריאל ואשתקד בשמינית גמר ליגת האלופות נגד אתלטיקו מדריד.
כוכב נבחרת וויילס לשעבר, רובי סבייג', הוסיף: "חלק מהשחקנים האלה משחקים עבור הקריירה שלהם. האם יש דרך חזרה? אני חושב שזה הולך להיות קשה מאוד להתאושש עבור חלקם. המשחק הזה הראה כמה הם לא בכושר. הסגל נמצא במרחק של קילומטרים מלהשיג תואר גדול".
5 צפייה בגלריה
טן האח
טן האח
"לא בסטנדרט של יונייטד". טן האח
(צילום: MARCELO DEL POZO / REUTERS)
בכלי התקשורת בממלכה גם לא ריחמו על השדים האדומים. "הטעות האומללה של הארי (מגווייר)", הייתה הכותרת ב"דיילי מייל". ב"מירור" הוסיפו יונייטד הייתה גרועה, אבל דה חאה מחריד". טרי גיבסון מ"סקיי ספורטס" הוסיף: "הקבוצה הזאת לא מאמינה בעצמה, שפת הגוף פשוט מזעזעת. שום דבר לא עבד, כאילו הם הבינו מראש שהם לא ימשיכו לשלב הבא". כן, וגם ב"סאן" הצטרפו ל'חגיגה': "האמת, זו הייתה השפלה מבזה".