ברק בכר עדיין ללא ניצחון על הקווים של הכוכב האדום בלגרד בליגת האלופות. אתמול (רביעי) המאמן הישראלי וקבוצתו הפסידו 3:1 בגרמניה ללייפציג ונותרו עם נקודה אחת מתשע אפשריות בשלב הבתים.
"אנחנו מאוכזבים כי הפסדנו, אבל אני מסתכל על הדברים הטובים שהיו במשחק", אמר בכר במהלך מסיבת העיתונאים בסיום. "היינו במשחק עד הסוף, לא ויתרנו. היה לנו גם מומנטום. אני שמח שהחבר'ה הצעירים שעלו מהספסל עזרו לקבוצה להבקיע שער והוסיפו אנרגיה. בכל משחק אנחנו רואים דברים שונים. הצעירים מקלים ויקבלו עוד הזדמנויות, מצפים לנו עוד הרבה משחקים העונה".
4 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
בסרביה מתרשמים, למרות ההפסד. בכר
(צילום: REUTERS/Annegret Hilse)
4 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
בכר זוכה לחיבוק חם ממאמן לייפציג, מרקו רוזה
(צילום: REUTERS/Annegret Hilse)
על קמפיין ליגת האלופות, אמר בכר: "יש עוד שלושה משחקים בבית ואני מאמין". המאמן, שהופיע על הקווים עם חליפה ועניבה שחורה וסיכה של דגל ישראל, נשאל על יכולת הקבוצה מול מחזיקת הגביע הגרמני, וענה: "ניסינו ללחוץ כמו שאנחנו יודעים. פתחנו טוב מאוד את המחצית השנייה, אבל גם כשספגנו את השער השני - הצלחנו לחזור. היינו קרובים להשוות".
בעוד שבועיים, ב-7 בנובמבר, תארח הכוכב האדום את לייפציג - במשחק בו בכר ינסה להשיג ניצחון ראשון במפעל. "האווירה תהיה פנומנלית, מול אצטדיון מלא", הבטיח המאמן הישראלי. "שמעתי את האוהדים שלנו לאורך כל המשחק. רצינו שהם יהיו גאים בנו. אני חושב שהם היו, למרות שהפסדנו. המשחק הבא יהיה אפילו יותר טוב, ואנחנו נרצה לנצח".
4 צפייה בגלריה
גלזר
גלזר
"הכוכב האדום חייבת להודות לו". גלזר
(צילום: EPA/Filip Singer)
הבלם אלכסנדר דראגוביץ' גם כן יצא אופטימי: "זה לא היה נראה שלייפציג הקבוצה הטובה ביותר על המגרש. יכולנו להשיג תוצאה טובה יותר, אבל ספגנו שלושה שערים למרות שנלחמנו. היינו יכולים אולי להשוות ל-2:2 במתפרצת, אבל לא הצלחנו ומגיע לשחקנים מחמאות על הלחימה".
בסרביה, למרות ההפסד, החמיאו לכוכב האדום. כוכב העבר של נבחרת יוגוסלביה וכיום פרשן בטלוויזיה ההמלכתית, רנקו סטוייץ', הודה כי "הכוכב האדום מעלה את הרמה שלה בכל פעם שהיא מגיעה לליגת האלופות. היא תצטרך להגיע למשחק הביתי שלה מול לייפציג ב-15-20 אחוז טובה יותר כדי לנצח. ראינו דברים טובים, היא במגמת שיפור".
4 צפייה בגלריה
גלזר
גלזר
שמונה ספיגות, אבל גם מלך ההצלות בצ'מפיונס. גלזר
(צילום: REUTERS/Annegret Hilse)
ב"ספורטל" הסרבי פרגנו למאמן הישראלי: "בכר הכין את הקבוצה בצורה טובה, אפשר היה לראות שהוא רצה לצאת מכאן לפחות עם נקודה. הוא לא הצליח, אבל ראו שהקבוצה משחקת טוב ושהיא מנסה להגיע לשער היריבה כמה שיותר ובמהירות האפשרית. הכוכב האדום ייצרה מספר מצבים טובים ואיכותיים, אפשר היה לראות את העבודה שלו עם השחקנים ואת ההכנה הטובה למשחק".
באתר העניקו לעומרי גלזר את הציון 6.5, הגבוה ביותר מבין שחקני הכוכב. השוער הישראלי מוליך את טבלת מלכי ההצלות בליגת האלופות עם 24 כאלה, 7 היו לו אתמול. "הכוכב האדום חייבת להודות לגלזר", נכתב באתר אופ"א, "הוא שמר את הקבוצה שלו בחיים ברוב שלבי המשחק". גם בסרביה כמובן התרשמו מהשוער הישראלי. ב"מונדו" נכתב: "גלזר מחולל ניסים, הוא נקודת האור של הקבוצה".