מוחמד סלאח עומד הבוקר (שני) בעין הסערה של התקשורת הבריטית, לאור התנהגותו בסיום ה-1:1 של ליברפול בסטמפורד ברידג' מול צ'לסי - במשחק שפתח את העונה עבור שתי הקבוצות בפרמייר-ליג.
הכוכב המצרי הוחלף אתמול על-ידי הארווי אליוט בדקה ה-77 - והגיב בעצבים. הוא קרע את הטייפים מהחבישה בידו וירד לספסל בהפגנתיות מבלי ללחוץ את ידו של המנג'ר יורגן קלופ. גם על הספסל נראה כעוס למדי.
3 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
לא קיבל את החילוף. סלאח
(צילום: Reuters/Peter Cziborra)
כוכב העבר של מנצ'סטר יונייטד וכיום פרשן בסקיי ספורטס, רוי קין, זעם על סלאח: "אני מבין אותו כשהוא עצבני, אבל אל תמשיך לעשות את זה על הספסל. אתה רואה אותו עם ידיים באוויר וזה לא לעניין. הוא היה פשוט צריך לשבת ולשתוק".
קין הוסיף: "אתה חייב לקחת את זה בצורה נורמלית ורגועה. אפשרי להיות מוטרד, בסדר, אבל אל תגרור את זה גם הרבה אחרי. ראיתי שחקנים יותר טובים מסלאח מוחלפים והם לא עשו שום דבר כזה".
3 צפייה בגלריה
סלאח מתעלם מקלופ. שער ה"דיילי טלגרף"
סלאח מתעלם מקלופ. שער ה"דיילי טלגרף"
סלאח מתעלם מקלופ. שער ה"דיילי טלגרף"
3 צפייה בגלריה
סלאח על שער ה"סטאר"
סלאח על שער ה"סטאר"
סלאח על שער ה"סטאר"
גם הצהובונים הבריטיים התייחסו בהרחבה לתקרית ושמו את התמונה של סלאח קורע את החבישה בידו על השער עם משחקי מילים שונים. בין השאר נכתב כי: "לא ככה צריך שחקן להתנהג, עצבני ככל שתהיה". קלופ הגיב בסלחנות להתנהגות של סלאח: "אני יכול להבין אותו כי אם הוא היה מבקיע - היה נקבע שיא חדש, אבל באותו רגע לא חשבתי על זה".
קלופ מתכוון לכך שזה היה המשחק הראשון של סלאח במדי ליברפול בו הוא לא כובש במחזור הפתיחה אחרי 6 משחקים כאלה ברציפות (השיא הנוכחי). "ש לו 500 שיאים שונים, אז לא חשבתי באותו הזמן על זה", המשיך קלופ. "היינו צריכים יציבות והיינו צריכים רגליים רעננות. זה כל מה שיש לי להגיד".
מהעבר השני, מאמן צ'לסי, מאוריסיו פוצ'טינו, דיבר לאחר משחק הבכורה שלו על הקווים של הבלוז: "לשחק מול ליברפול במחזור הפתיחה זה תמיד קשה. עשינו כמה טעויות והיה לנו הרבה מזל שלא ספגנו את השער השני. אחרי זה, הגבנו טוב ושלטנו במשחק. אני חשוב שהבעיטה היחידה למסגרת של סאנצ'ס נכנסה, זה מראה שההגנה עבדה היטב. אני מרוצה בסך הכל".