המחזורים בליגות הבכירות באירופה החלו היום (שישי) מלבד הפרמייר-ליג. באיטליה, האלופה מילאן הצליחה לקטוע את הרצף השלילי וגברה 0:1 על טורינו, ועל הדרך גמלה לה על ההדחה מהגביע האיטלקי מלפני חודש.
בספרד, קאדיס הצליחה לטפס מעל הקו האדום לאחר שניצחה 0:2 את ג'ירונה במסגרת המחזור ה-21. בצרפת, ניס ניצחה 0:3 את אז'קסיו מהתחתית, ושמרה על מרחק סביר מהמקומות המוליכים לאירופה בסיום העונה. במשחק שפתח את המחזור ה-20 בליגה הגרמנית נפרדו שאלקה ו-וולפסבורג ב-0:0.
1 צפייה בגלריה
שחקן מילאן אוליבייה ז'ירו
שחקן מילאן אוליבייה ז'ירו
מילאן חזרה סוף סוף לנצח. אוליבייה ז'ירו
(AFP)
מילאן - טורינו 0:1 | לאחר ארבעה הפסדים רצופים שכללו שלושה הפסדים בליגה ועוד אחד בגמר הסופר-קאפ האיטלקי ליריבה העירונית אינטר, ושבעה משחקים ברציפות בסך הכל ללא ניצחון בכל המסגרות - האלופה הצליחה לנצח. זו הפעם הראשונה שמילאן אוספת שלוש נקודות בליגה מאז ה-8 בינואר, כשעל הדרך הרוסונרי גמלו ליריבה שהדיחה אותם מהגביע האיטלקי כבש בשלב שמינית הגמר.
מילאן בהחלט לא הבריקה, אך שער של אוליבייה ז'ירו בדקה ה-62, לאחר בישול של תאו הרננדז - סגרו עניין לזכות המארחת. הניצחון החזיר זמנית את מילאן למקום השלישי, כשהיא במרחק שתי נקודות מאינטר השנייה, ו-15 נקודות מהמוליכה נאפולי.
תוצאות נוספות: ספרד | קאדיס - ג'ירונה 0:2 צרפת | ניס - אז'קסיו 0:3 גרמניה | שאלקה - וולפסבורג 0:0